מה צריך לדעת על ליטיגציה מסחרית

במאמר הנוכחי אנחנו דנים על – מה אני ואת.ה האזרח הפשוט צריכים לדעת אודות ליטיגציה מסחרית. אז קודם כל מה זה ליטיגציה בכלל? ליטיגציה היא אומנות ההופעה בבית המשפט. עורך דין במשרד עו"ד מקרקעין הנותן שירותי ליטיגציה נקרא ליטיגטור. ליטיגטור צריך להיות כריזמטי, אדם שיודע להתנסח היטב בכתב ובעיקר בעל פה, לחשב מסלול מחדש תוך כדי פעולה וזאת מעבר לכך שהוא צריך להיות כמובן בקי בחוקים הרלוונטיים.

מה צריך לדעת על ליטיגציה מסחרית

ישנם הרבה עורכי דין שהם מומחים גדולים בתחומם אבל הם אינם מוכשרים בליטיגציה. בשביל ייצוג בבית המשפט של תיק משפטי בסכסוך שכנים למשל, צריך עורך דין לענייני סכסוך שכנים שהוא גם ליטיגטור. כמו כן, תחום הליטיגציה מתחלק לשני תחומים עיקריים – ליטיגציה פלילית וליטיגציה אזרחית. תחת הכותרת של הליטיגציה האזרחית שוכנת הליטיגציה המסחרית. שעליה אנחנו מדברים כעת.

הליטיגציה המסחרית עוסקת בדיני הבנייה, דיני ייבוא וייצוא, מסחר, תאגידים ועוד. נושאים אלו הם בדרך כלל נושאים מורכבים, תיקים בנושאים אלו מכילים בתוכם נושאים מתחומים שונים ולכן הם דורשים ידע נרחב מאוד. תחת נושא התאגידים למשל ישנם נושאים כמו עמותות, מלכ"רים, חברות בע"מ ועוד.

בנוסף לכך על הליטיגטור העוסק בתיקים כגון אלו להתמצא גם בדיני ההגבלים העסקיים ועוד. כמו כן הוא צריך להיות בעל ידע נרחב בניירות ערך, הסכמי סחר ועוד. מי צריך להשתמש בשירותי הליטיגטור? כל מי שנקלע לסכסוך מסחרי מומלץ לו להיות מלווה על ידי עורך דין שהוא גם ליטיגטור. ליטיגטור יוכל לתת לו את השירות הטוב ביותר על מנת שייצא מורווח ולפחות לא יפסיד.

מה צריך לדעת על ליטיגציה מסחרית
מה צריך לדעת על ליטיגציה מסחרית

השקעה בליטיגטור מומחה היא השקעה שווה

משום מה, ישנם הנוטים לחשוב שעלות של ליטיגטור היא עלות כבדה ומיותרת. חשוב אם כן להבהיר כי ללא הכרת כל האפשרויות והכלים העומדים לרשות התובע בתיק מסחרי וללא הכישורים הנדרשים קל מאוד לצאת מופסד מתיק שכזה. בנוסף לזאת, לעורך דין שהוא ליטיגטור יש יתרון גם בניהול הליכי גישור ולכן גם אם לבסוף תפנו לאפיק הגישור הליטיגטור יוכל יותר לסייע בידכם.

אנו מתמחים בליטיגציה מסחרית בכלל ובפרט בליטיגציה במקרקעין. אנו נותנים את כל שירותי עריכת דין בדיני המקרקעין וכאמור גם ליטיגציה. אנו עוסקים בדיני המקרקעין במגזר החקלאי ובכל התדיינות שיש לכם על קרקע כלשהי. כמו כן אנו מתמחים בדיני התכנון ובנייה ועוד ועוד. פנו אלינו אם אתם צריכים ייצוג והופעה בבית המשפט.

לסיכום – ליטיגציה מסחרית היא תת תחום מהליטיגציה האזרחית והיא כוללת בתוכה ליטיגציה בתיקים המורכבים מדיני חוזים, דיני תאגידים, דיני שטרות, גבייה וחיובים, מיסוי ומקרקעין, תכנון ובנייה, ייבוא וייצוא, מסחר והפצה ועוד. ליטיגטור מייצג את הלקוח ומופיע במקומו בכל ערכאה משפטית, אם זה בפני בית המשפט, בפני בית הדין, בפני רשויות, בהליכי גישור ובוררות וכו'.

השקעה בליטיגטור מומחה היא השקעה שווה
השקעה בליטיגטור מומחה היא השקעה שווה

האם כל עורך דין יכול לייצג בבית המשפט?

ליטיגטור צריך בין היתר, להציג את טענות מרשו בצורה משכנעת בפני הערכאה המשפטית. בסופו של תהליך הליטיגציה אמורים הצדדים להגיע למצב של יישוב הסכסוך ביניהם ולהכרעה של הוויכוח. חשוב לציין כי עד לאחרונה ייצוג בבית המשפט היה חלק משירות של כל עורך דין, כלומר עורך הדין שניהל את כל התיק המשפטי הוא זה שייצג את הלקוח שלו בבית המשפט.

תחום הליטיגציה הוא תחום חדש יחסית בארץ ולאט לאט הבינו אנשי עסקים המעורבים בתיקים משפטיים את החשיבות הרבה והתועלת בשירות של עורך דין שמתמחה בליטיגציה. עורך דין לתכנון ובנייה למשל, שהוא גם ליטיגטור חייב כאמור להיות בקי בכל החוקים והכללים הנוגעים לנושא הנידון בתיק ולא מספיק שהוא יהיה ליטיגטור מוצלח.

הליטיגטור צריך לדעת לנווט ולנקוט במסלול הנכון תוך כדי 'הליכה', על מנת להביא את מרב התועלת ללקוח שלו. וזה אומר גם להיות מוכן להתמודד עם מהלכים בלתי צפויים המתרחשים תוך כדי המהלך המשפטי. ליטיגטור צריך להתעדכן כל הזמן ולשלוט היטב בדינים הנוגעים לתחומי התעסקותו, שכן הוא צריך לשלוף את הטיעונים תוך כדי דיון, אין לו אפשרות ללכת ולעיין תוך כדי דיון. אם ברצונכם להיות מיוצגים על ידי ליטיגטור מומחה פנו אלינו כבר עכשיו.

בשביל לדעת על שכר טרחה עורך דין ליקויי בניה כנסו

האם כל עורך דין יכול לייצג בבית המשפט
האם כל עורך דין יכול לייצג בבית המשפט
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button