נקלעתם לסכסוך שכנים על חניה? כך תפתרו זאת על הצד הטוב ביותר

נקלעתם לסכסוך שכנים על חניה - כך תפתרו זאת על הצד הטוב ביותר
נקלעתם לסכסוך שכנים על חניה – כך תפתרו זאת על הצד הטוב ביותר

סכסוכי שכנים שמגיעים לכדי הליכים משפטיים הם לצערנו תופעה נפוצה מאוד בישראל. בין אם מדובר בשכנים המתגוררים בבניין משותף ובין אם בבעלי בית פרטי, נושא החנייה מתגלה פעמים רבות כסלע המחלוקת.

מעבר לרצון לקיים יחסי שכנות טובים ותקינים, בעלות בחנייה היא סוגיה שנמצאת בלב ליבם של דיני המקרקעין, והחוק מסדיר את השימוש בחניות באופן מדוקדק. כשמתעוררת בעיה בנושא, חשוב מאוד להבין שמדובר בשאלה משפטית, ולפעול לפתרונה המהיר – לפני שהיקף הנזק יגדל.

מה הרקע לסכסוך השכנים על החנייה?

סכסוך שכנים על חנייה מתעורר בדרך כלל כאשר שכן אחד משתלט על שטח משותף ששייך מבחינה חוקית לכל דיירי הבניין (או לכל דיירי הרחוב אם מדובר בבתים פרטיים). מקרה נפוץ נוסף הוא כמובן

מה הרקע לסכסוך השכנים על החנייה
מה הרקע לסכסוך השכנים על החנייה

שימוש של דייר/בעל דירה בחנייה המוצמדת בצורה חוקית לדירתו של בעל דירה אחרת באותו בניין. בשנים האחרונות הגיעו לפתחו של בית המשפט גם מקרים נוספים, שעסקו למשל בהסכמות בלתי כתובות בין בעלי דירות על בעלות במקום חנייה, ותוקפה של הסכמה מסוג זה כאשר אחד מבעלי הדירות מוכר את דירתו לאדם שאינו מעוניין לכבד את ההסכם. יש עוד מקרים שונים ומגוונים, כיד הדמיון.

איך נכון להתנהל כשפורץ סכסוך שכנים על חניה?

יהיו נסיבות המקרה אשר יהיו, כבר עם פרוץ הסכסוך מומלץ מאוד ליצור קשר עם עורך דין בעל ידע וניסיון בתחום המקרקעין והנדל"ן – כדי שיוכל להדריך אתכם כיצד לפעול. אנשים

איך נכון להתנהל כשפורץ סכסוך שכנים על חניה
איך נכון להתנהל כשפורץ סכסוך שכנים על חניה

רבים טועים לחשוב שמדובר בסכסוך זניח, ומנסים לפתור אותו באופן עצמאי – דבר שעשוי דווקא להחמיר את המחלוקת או להקטין את סיכוייהם לצאת ממנה כשידם על העליונה.

לעיתים קרובות, ההשתהות בטיפול בסכסוך היא גורם שמכפיל את הנזק ומאריך את זמן והיקף הטיפול המשפטי. בכל מקרה מומלץ מאוד שלא להעביר לשכן תשלום, לחתום אתו על הסכם או להבטיח לו הטבה כזו או אחרת לפני שתבררו את זכויותיכם ואת דרך פתרון הסכסוך הקצרה והיעילה ביותר בעזרת עורך דין בעל ניסיון עשיר בסכסוכי שכנים על חנייה.

עו"ד לסכסוך שכנים בחניה

כאמור, סכסוך שכנים על חניה הוא לא דבר שכדאי להקל בו ראש. ניהול נכון של סכסוך שכנים על חניה דורש ידע וניסיון רב, וחשוב מאוד לבחור למשימה איש מקצוע שמוכן להיאבק ללא פשרות למען שביעות הרצון של לקוחותיו.

עורך דין לסכסוך שכנים בחניה
עורך דין לסכסוך שכנים בחניה

משרד עורכי דין קולודני ושות' מתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן, וכבר קרוב ל-15 שנה שהוא מייצג מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של הליכים משפטיים. גם בתחום סכסוכי שכנים על חניה, חרט המשרד על דגלו את ערכי המקצועיות והמצוינות, כשטובת הלקוח היא הגורם החשוב ביותר במשוואה.

בין אם אתם מתגוררים בבית משותף או בבית פרטי, בין אם מדובר בסכסוך שכנים רחב או נקודתי, היו בטוחים שעורכי הדין המובילים במשרד קולודני ושות' כבר טיפלו בהצלחה במקרים דומים, ולא יהססו להיאבק עבורכם עד להשגת תוצאה דומה.

אז למה אתם מחכים? פנו עוד היום למשרד עורכי דין קולודני ושות' במתחם הבורסה ברמת גן, על מנת להביא לסיום כל סכסוך שכנים על חנייה תוך זמן קצר ובתוצאה הרצויה.
לא נרתעים, לא מוותרים, לא מתפשרים עליך.

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button