ליווי וייעוץ מומחה בדיני מקרקעין

אם אתם מחפשים עורך דין בעניינים הבאים: עסקאות נדל"ן ומקרקעין, פרויקטים מסחריים, יזמות, קניית ומכירת דירות קבלן ודירות יד שנייה, וכן שירותים נוטריוניים וייעוץ מול רשויות המס, עורך דין מקרקעין ונדלן זה הכתובת. ואם בעורך דין מקרקעין עסקינן, משרד עורך הדין קולודני ושות' הוא משרד עורך דין מקרקעין מומחה וותיק.

צריכים ליווי וייעוץ מומחה בדיני מקרקעין?

אנו נותנים ליווי וייעוץ משפטי בכל התחומים הקשורים לדיני המקרקעין. זה כולל גם את כל מה שקשור להשכרה ורכישה של דירה וכן לכל הקשור להתחדשות עירונית (תמ"א 38), לחוקי התכנון והבנייה ועוד. הגדרת החוק במה שקשור להחלת דיני מקרקעין היא: 'קרקע, כל הבנוי והנטוע עליה וכל דבר המחובר אליה: חיבור של קבע או חיבור זמני', לכן גם בית הבנוי על הקרקע שייך לדיני המקרקעין, המטופלים במשרדנו במומחיות ובמקצועיות. אנו מטפלים גם בתביעות הקשורות לבניינים משותפים, וועדי בתים, התנגדות לבניית מרפסת וכו'.

למשרדנו ניסיון וידע רב בייצוג לקוחות בענייני חוק הגנת הדייר ובדיני התכנון והבנייה – בהיתרי בנייה לבנייה פרטית ותעשייתית, בין של בנייה חדשה ובין במסגרת ההתחדשות העירונית.

ליווי וייעוץ מומחה בדיני המקרקעין
ליווי וייעוץ מומחה בדיני המקרקעין

עורך דין מקרקעין המייצג את כל שכבות האוכלוסייה

ומכיוון שתחום המקרקעין הוא תחום כל כך מורחב ורבגוני, זכינו לייצג עד היום אנשים מכל שכבות האוכלוסייה, לאו דווקא מהעשירון העליון. כל אחד מקבל אצלנו את השירות הטוב ביותר. אם אתם מוכרים או קונים קרקע, שוכרים או משכירים, משתמשים בקרקע של מישהו או מאשרים לאדם אחר להשתמש בקרקע שלכם וכמו כן אם אתם מוסרים קרקע בבעלותכם לאדם אחר שינהל את הנכס או שאתם מנהלים נכס שהוא בבעלות אדם אחר, בכל אלו תזדקקו במוקדם או במאוחר לעורך דין מקרקעין תל אביב שייצג אתכם.

על כל וויכוח שמתגלע בין הצדדים או דיון משפטי אנו נשרת אתכם נאמנה.

עורך דין מקרקעין המייצג את כל שכבות האוכלוסייה
עורך דין מקרקעין המייצג את כל שכבות האוכלוסייה

כל הידע המקיף והרלוונטי בדיני המקרקעין

עסקאות המקרקעין עשויים להיות מורכבים ולהיקלע לקשיים, לפיכך לא מומלץ להיוועץ עם עורך דין שדיני המקרקעין הם לא עיקר עיסוקו. עיסוק בכל הדיסציפלינות של דיני המקרקעין דורשות בקיאות במגוון החוקים והתקנות שמנינו עד כה. היום יותר מבעבר – דיני המקרקעין הולכים ומסתעפים לעוד ועוד תחומים משיקים או מצטלבים. ההבדל בין עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין לבין עורך דין שאין זה עיקר עיסוקו יתבטא אצלכם גם בכסף וגם בזמן, שכן עורך דין סכסוכי שכנים שאינו בקי בדינים אלו ייקח לו יותר זמן להתעמק בחומר, וממילא הוא יגבה יותר שכר טרחה ומצד שני, ההישגים שלו יהיו פחותים בהרבה.

שכירת עורך דין מקרקעין מהווה חיסכון מסיבה נוספת – הוא יודע כיצד ניתן לחסוך כסף בעלויות המיסוי, כיצד לערוך חוזה מושלם שיגן על הלקוח ובקיצור נאמר – יש לנו את כל הידע המקיף והרלוונטי לעסקאות נדל"ן וקרקעות.

כל הידע המקיף והרלוונטי בדיני המקרקעין
ידע מקיף ורלוונטי בדיני המקרקעין

עורך דין המתמחה בדיני התכנון והבנייה

דיני המקרקעין שונים מהותית מדיני קנייה ומכירה של נכסים שאינם נדל"ן (נכסי דלא ניידא – נכסים לא ניידים בארמית) בכך שישנם מאפיינים רבים שהם שונים בעסקה של מקרקעין מאשר כל עסקה אחרת. עסקאות מקרקעין דורשות רישום בטאבו (לשכת רישום מקרקעין), כמו כן רוב הקרקעות במדינת ישראל קשורות במישרין או בעקיפין לרשות מקרקעי ישראל ואלו הן רק חלק מהרשויות המעורבות בכל עסקת נדל"ן. אנו מייצגים לקוחות בכל תחומי המקרקעין ובפרט בתחומי התכנון והבנייה וכן בוועדות ערר המחוזיות ועוד.

אם אתם זקוקים לייצוג וליווי משפטי בדיני מקרקעין או לעורך דין ליקויי בניה, צרו אתנו קשר.

עורך דין המתמחה בדיני התכנון והבנייה
עורך דין המתמחה בדיני התכנון והבנייה
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button