עו"ד תכנון ובנייה

עו"ד תכנון ובנייה
עו"ד תכנון ובנייה
משרד קולודני ושות' בעל מומחיות בתחום תכנון ובניה ובייחוד, בתחום ההתנגדויות לתכנון ובניה. למשרד עורכי דין קולודני ידע וניסיון מעשי רב שנים לצד תשתית מקצועית רחבה, הכוללת שיתופי פעולה עם משרדי אדריכלים, שמאים וחברות פיקוח וניהול, ומאפשרת למשרד להעניק ללקוחותיו פתרון כולל במקצועיות וביעילות. לאורך שנים משרת המשרד סוגים שונים של לקוחות: קבוצות רכישה, יזמי נדל"ן ולקוחות פרטיים.  

באלו ועדות מופיע עו"ד תכנון ובנייה

חוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 הינו החוק המרכזי שמסדיר את פעילות מוסדות התכנון במדינת ישראל. במסגרת החוק הוסדרה הקמתן של ועדות התכנון והבנייה, שמאוישות על ידי נציגי ציבור ואנשי מקצוע  ומטרתן ייעוץ, קביעת מדיניות תכנון, אישורי תוכניות ועוד. ועדות תכנון ובנייה עובדות בצורה היררכית כאשר הסדר הוא:
  • ועדת תכנון ובנייה ארצית – דנה בנושאי התכנון ברמה הלאומית. תוכניות ממתאר לאומיות, חקיקה ודיונים על החלטות הועדות המחוזיות.
  • ועדת תכנון ובנייה מחוזית – ששת המחוזות הם: צפון, דרום, מרכז, ירושלים, תל אביב וחיפה. עוסקת בתוכניות מתאר מחוזיות, דיון בהחלטות הועדות המקומיות
  • ועדת תכנון ובנייה מקומית / מרחבית – הכנת תוכניות ברמה המקומית / מרחבית ומתן אישורי בנייה ומסגרתם, אישור הקלות בנייה ועוד.
 

ייצוג בועדת תכנון ובנייה ע"י עו"ד תכנון ובניה מומחה

הופעה בועדות - עו"ד תכנון ובנייה
הופעה בועדות – עו"ד תכנון ובנייה
ועדות תכנון ובנייה מחויבות על פי חוק להעניק לאזרחים שרואים עצמם נפגעים מהחלטותיה, זכות להופיע בפני הועדה. מתוקף תפקידה של ועדת תכנון ובנייה כאחראית על תוכניות המתאר השונות וכן על מתן או שלילה של היתרי בנייה, לועדת תכנון ובנייה יש השפעה עצומה על חיי התושבים בתחומה. פנייה לשם שינוי החלטה שהתקבלה בועדה נקראת התנגדות וניתן להגישה מסיבות שונות. בהתנגדויות אלה קיימת חשיבות מהותית כיצד תוגש ותוצג ההתנגדות ומה ייכלל בתוכה. כמו כן, קיימת חשיבות בהיכרות עם דיני התכנון והבנייה ועם אופיין של הועדות השונות.  

דיני תכנון ובנייה

עורך דין תכנון ובנייה - ייצוג בועדות
עורך דין תכנון ובנייה – ייצוג בועדות
היכרות עם הפרוצדורות השונות של דיני תכנון ובנייה הן קריטיות בהתמודדות עם בעיות שונות שמתעוררות. היכרות עם דיני התכנון והבנייה עשויה להביא לדיוק הטענות העולות, למנוע הגשת התנגדויות שגויות. במקרים רבים, הגשת התנגדות שגויה באופן פרוצדורלית, תביא לאי קבלתה, גם כאשר ההתנגדות עצמה מוצדקת.  

ניסיון מוכח בועדות תכנון ובנייה

משרדנו הוא מהמובילים בישראל בהופעה בועדות תכנון ובנייה ובקיא בניהול הליכים בועדות השונות. לאורך השנים רכש המשרד הישגים רבים והביא לשינוין של החלטות רבות לטובת לקוחותיו.  
נסיון מוכח של עו"ד תכנון ובנייה
נסיון מוכח של עו"ד תכנון ובנייה

אזור פעילות המשרד

משרדנו צבר ניסיון בועדות תכנון והבנייה בכל הארץ. כך שגם אם אתה מחפש עו"ד מומחה לתכנון ובנייה בחיפה, עו"ד מומחה לתכנון ובנייה בירושלים או עו"ד מומחה לתכנון ובנייה בתל אביב והמרכז – אנחנו הכתובת בשבילך!  

מעוניינים בסיוע מקצועי של עו"ד תכנון ובנייה?

התקשרו עכשיו למשרד עו"ד קולודני 03-6441175

כתיבת תגובה

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button