מנהלים בהצלחה תיקים משפטיים בתחומי מסחר וייזום

משרדנו הוא משרד עורכי דין ונוטריון העוסק בתחומי הנכסים והנדל"ן, תכנון ובינוי, ליטיגציה מסחרית, משפט אזרחי – מסחרי, משפט מנהלי וליטיגציה מנהלית. בתחום הבינוי למשל, ייצגנו ואנו מייצגים חברות עבודות עפר ותשתיות, מפעלי בטון, חברות איטום, בידוד, יציקת בטון, קבלני ביצוע בענפי התעשייה והמסחר, חברות תקשורת, חברות הנדסה, חברות ייצור והרכבה של מערכות אלקטרוניות, חברות תפעול ויזמות של מרכזים מסחריים, בנייני משרדים, בנייני מגורים, מגדלים ומתחמי תעשייה, חברות בנייה, פיתוח וגימור, חברות התחדשות עירונית, משרדי נדל"ן למגורים ונדל"ן מניב, בתי מלון, משרדי אחזקות, יזמות, תכנון, ביסוס, ביצוע, מכירה ושיווק של יחידות מגורים, משרדים וחללים מסחריים ועוד. אנו נותנים ללקוחות שירותים משפטיים בדיני מקרקעין, חוזי מקרקעין וליטיגציה, בכל הקשור למפקח על מקרקעין, דיני חברות, משפט אזרחי-מסחרי, התנגדות לתמ"א 38 ועוד.

איך מנהלים בהצלחה תיקים משפטיים בתחומי מסחר וייזום

לדעתנו, ניהול תיקים בשיטה של ניהול פרויקטים הוא כלי חיוני בתחום המשפטים.

מהו ניהול פרויקטים משפטיים? ניהול פרויקטים משפטיים זה אומר לא רק לייצג את הלקוח באופן נקודתי ותו לא, אלא לצאת מאזורי הנוחות כדי להיות שחקן יצירתי, חסכוני ופרואקטיבי בייצוג הלקוח.

במילים פשוטות, שיטת ניהול פרויקטים במקצוע עריכת דין זה אומר ניהול התהליך ואספקת השירותים המשפטיים על פי המתודולוגיה הקיימת. מתודולוגיה זו משלבת את ההנחיות מתחומים קשורים, כגון כלי מחקר ופיתוח מתחומי ההייטק, יחד עם התאמה לתחום המשפטי.

בעיקרו של דבר, פרויקט משפטי הוא כל דבר שעושה עורך דין. כל תיק, עניין, מחלוקת, עסקה והסכם – כגון מחלוקת עם דייר סרבן וכדו' שמתחיל בפתיחת תיק אצל עורך דין ומגיע לסופו בהסכם או בתביעה משפטית – הם פרויקט נפרד בפני עצמו. ולכן, עקב היותו תהליך מובנה העובר שלבים מוגדרים, פרויקט משפטי מוביל לתוצאות מוצלחות.

בשיטה זו מחלקים כל פרויקט לרשימה של משימות ויחד עם זאת מגדירים תוצרי מפתח, אמות מידה, הנחות ומגבלות תקציב. ואז נכנס לתמונה שיטת ניהול פרויקטים משפטיים. לבסוף מפרטים במסמך את היקף עבודה המשוער, תוך חידוד והבהרת יעדי הפרויקט והציפיות.

מנהלים בהצלחה תיקים משפטיים בתחומי מסחר וייזום
מנהלים בהצלחה תיקים משפטיים בתחומי מסחר וייזום (תמונת אילוסטרציה)

החשיבות של ניהול פרויקטים משפטיים בתיקים מסחריים

למעשה, ברבים מהמקרים אנו משתמשים בשיטת ניהול פרויקטים באופן אינטואיטיבי ולאו דווקא באופן רשמי, לפי כללי השיטה. כיום, ציפיות הלקוחות לשירותים משפטיים מרקיעות שחקים ולשמחתנו אנו מצליחים לעמוד בציפיות: הלקוחות של היום דורשים דרך פרואקטיבית, ממושמעת ושיטתית יותר לניהול התיק המשפטי שלהם. ולכן אצלנו, כל פגישה עם לקוח מתחיל בהבנת הציפיות, היעדים והגדרת גורמי ההצלחה עבור הלקוח והמקרה הספציפי.

אנו מאמינים שניהול מוצלח של תיק משפטי מתחיל בהבנת הלקוח. הבנת הלקוח לאשורו מועילה הן עבורנו עורכי הדין, והן עבור הלקוח.

החשיבות של ניהול פרויקטים משפטיים בתיקים מסחריים
החשיבות של ניהול פרויקטים משפטיים בתיקים מסחריים

היתרונות העיקריים שלנו בניהול תיקים מסחריים:

  • עמידה בציפיות הלקוח.
  • נותנים חשיבות לחיסכון בעלויות.
  • ניהול צוות בצורה יעילה, כולל הערכה והקצאת עומס העבודה בהתאם ליעדים.
  • עידוד לתקשורת חיובית ככל הניתן בין כל הצדדים המעורבים.
  • חשיפת בעיות לפני שהן הופכות לקריטיות.
  • שיפור מתמיד בשירות ועידוד לשקיפות מלאה.
  • אצלנו תקבלו תוצאות מקסימליות במינימום השקעה.

כאמור, כחלק מהאסטרטגיה לניהול התיק המשפטי אנו מעודדים תקשורת טובה בין עורכי הדין של שני הצדדים, אם מדובר למשל בהתנגדות לפרויקט תמ"א, אנו נשמע את הנימוקים להתנגדות לתמ"א בטרם נתקדם בתיק. כמו כן אנו מגדירים מראש את הפרמטרים של הפרויקט שאיתם נצטרך להתמודד, אנו עושים הערכה מראש של זמני ועלויות הפרויקט ומגדירים את התוצאה מנקודת המבט הן שלנו – המשרד והן של הלקוח. אלו הן בקיצור, סודות ההצלחה שלנו.

אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין ונדל"ן שבאמת מבין אתכם ויעמוד לצדכם, התקשרו כבר עכשיו למשרדנו על מנת לקבוע פגישה.

היתרונות העיקריים שלנו בניהול תיקים מסחריים
היתרונות העיקריים שלנו בניהול תיקים מסחריים
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button