התפקיד של עורך דין מקרקעין

זקוקים לייעוץ משפטי בנושא דיני מקרקעין? עורכי הדין שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עניין הנוגע לרכוש, קרקע ומקרקעין בישראל. אנו משרד עורכי דין מקרקעין אשר מחויבים לשירות מקצועי על מנת למצוא פתרונות יעילים ויצירתיים לכל לקוח. אנו נותנים ייעוץ משפטי בנושא מקרקעין ליחידים וחברות בנושאים של – רכישת נכס, העברת זכויות בעלות בטאבו, עריכת הסכם רכישה, מכירת נכס, ייעוץ מיסוי בעניין העסקה, הסכמי שכירות מקרקעין, ייצוג משפטי בתהליך הרחבת ובניית בתים, נושאי תכנון, ייעוד קרקעות, ובעצם בכל הנוגע למקרקעין בישראל. יש לנו ניסיון בעבודה עם לקוחות פרטיים, חברות ותאגידים, עמותות וארגונים ללא מטרות רווח וכן לקוחות מסחריים מחוץ לישראל.

מה התפקיד של עורך דין מקרקעין

רכישת דירה היא כנראה ההשקעה הגדולה ביותר שתעשו אי פעם. בנוסף לשכירת שירותיו של מתווך נדל"ן שיסייע במשא ומתן על העסקה, תזדקקו גם לעורך דין נדל"ן שידריך אתכם בתהליך המשפטי.

עורכי דין מקרקעין מתמחים בעניינים הקשורים ברכוש, החל מליווי עסקאות ועד טיפול בסכסוכים בין צדדים כמו התנגדות לתמ"א 38 וכדומה. דיני המקרקעין מכסים תחומים רבים כגון: ארנונה, תכנון, עיזבון, ייעוד השטח ועוד.

מדינות רבות מחייבות שעורך דין מקרקעין יהיה נוכח בחתימה של עסקת מקרקעין. ולכן גם אם כאן בישראל זה לא מחויב מבחינה חוקית, זה רק מוכיח עד כמה חשוב שעורך דין מקרקעין יהיה שם בשבילכם, שייצג את האינטרסים שלכם בעסקה. עורכי הדין יבדקו את כל הניירת והמסמכים מראש ויתריעו על כל בעיה שעלולה להתגלות בעסקה.

תפקידו של עורך דין מקרקעין
תפקידו של עורך דין מקרקעין שייצג את האינטרסים שלכם

תחומי אחריותו של עורך דין מקרקעין

חוקי המקרקעין משתנים ומתעדכנים מעת לעת. עורכי דין חייבים להתעדכן בכל התפתחות שעלולה להשפיע על העסקה. עורכי דין המתמחים במקרקעין דואגים להקפיד על נהלים תקינים במהלך רכישת או מכירת נכס.

  • עורך דין מקרקעין נדרש להכין ולעיין במסמכים הנוגעים להסכמי רכישה, מסמכי משכנתא, מסמכי בעלות ומסמכי העברה.
  • עורך דין מקרקעין שנשכר לטיפול בעסקה תמיד יגיע לסגירה עם הקונה. הסגירה היא כאשר הכסף משולם. עורך הדין נמצא שם כדי להבטיח שההעברה תהיה חוקית, מחייבת, ולטובת הלקוח שלו.
  • אם הרכישה ממומנת באמצעות משכנתא, עורך הדין אחראי על הניירת והמסמכים הקשורים להעברת כספים עבור הבנק נותן המשכנתא.
  • במקרה של סכסוך מקרקעין, כגון בעיות במגרש, דייר סרבן או נושאים אחרים הקשורים בחוזה, עורך הדין יצטרך לפתור את הבעיה.
תחומי אחריותו של עורך דין מקרקעין
תחומי אחריותו של עורך דין מקרקעין להבטיח את טובת הלקוח 

כאשר אתה צריך עו"ד מקרקעין

כאמור, מדינות מסוימות דורשות מעורך דין מקרקעין לפקח על עסקאות מקרקעין ולהיות נוכח בסגירה. כי בעצם, כך אפשר לקבל מידע מקצועי על היתרונות והחסרונות של דיני המקרקעין בעסקה הספציפית הנוכחית. לכן, גם כאן בישראל, בהחלט שווה לשקול שכירת שירותי עורך דין מקרקעין. בעיקר אם אתם עושים עסקה מורכבת. עורך דין מקרקעין עוזר לכם להימנע מטעויות בעת מכירת או רכישת בית.

רכישת או מכירת נדל"ן היא העסקה החשובה ביותר שרוב האנשים חותמים עליה. בין אם מדובר ברכישת דירה יד שנייה, ברכישת דירת קבלן, או כל עסקה מצריכה ליווי משפטי צמוד של עורך דין מקרקעין, על מנת להבטיח את כל ההיבטים המשפטיים של העסקה וכן הגנה נגד נימוקים להתנגדות לתמ"א.

כאשר אתה צריך עו''ד מקרקעין
כאשר אתה צריך עו"ד מקרקעין

עורך דין מקרקעין בישראל

עורך דין מקרקעין מלווה עסקאות מקרקעין רבות והוא מהווה כתובת, בין היתר, בכל הקשור לרכישת ומכירת דירה, רכישת ומכירת נדל"ן מסחרי ועוד.

היבט מרכזי שיש לקחת בחשבון בכל עסקת או רכישת מקרקעין הוא נושא מיסוי המקרקעין. תכנון לא נכון של נושאי המיסוי בעסקת מקרקעין עלול להוביל לעלויות גבוהות מאוד לרוכש או למוכר דירה. לחוק מיסוי מקרקעין יש מספר פטורים ממס. ובעזרת עורך דין מקרקעין מומחה, ניתן לתכנן ולוודא שרוכש דירה או מוכר דירה לא ישלם מס גבוה מדי.

במסגרת השירותים הניתנים על ידי משרדנו אנו מציעים ייעוץ משפטי וליווי מקצועי בכל שלבי עסקאות המקרקעין. וכן ליווי אישי בעסקאות נדל"ן בכל ההיבטים המשפטיים של הנדל"ן הישראלי לרבות בכל הקשור למפקח על המקרקעין.

בכדי לעשות עסקת מקרקעין מוצלחת אתם מוזמנים בחום ליצור קשר עם המשרד ולקבוע פגישה עם עורכי הדין.

עורך דין מקרקעין בישראל
עורך דין מקרקעין בישראל מוודא שהלקוח לא משלם מיסים גבוהים מדי
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button