איך לקנות נדל"ן

כל עסקה הקשורה למקרקעין בדרך כלשהי או לבנוי על הקרקע או לנטוע עליה היא נכללת וקשורה לעורכי דין מקרקעין. בין אם מדובר בבנייה זמנית או קבועה. כך קובע החוק. כל עסקה שעניינה העברת זכויות בקרקע או של בית היא עסקה מורכבת והצלחתה או כישלונה תלויים בגורמים רבים, כמו למשל תחום ההתחדשות העירונית (התמ"א), שם זה בולט. אתם ודאי רוצים לבצע עסקת נדל"ן בראש שקט ורגוע, להימנע מטעויות בחוזה ובכל מהלך העסקה והעברת הזכויות. אתם רוצים לקנות נכס בראש שליו ולהיות רגועים שעשיתם את הצעד הנכון. איך עושים את זה?

מאמר מאת עורך דין ליקויי בניה מומלץ

עסקאות נדל"ן: איך לקנות נדל"ן ולהישאר רגוע

יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם היום לרכוש נדל"ן על צורותיו השונות – מגרש לבנייה, דירת קבלן, דירה יד שנייה, נכס להשקעה ועוד. הבעיה היא שמעת החתימה על החוזה קשה לשמור על רוגע, זאת עקב הדומיננטיות של שוק המקרקעין. נשמע מוכר? האם גם אתם מתקשים להירדם לאחר חתימה על עסקת מקרקעין?

המדריך לעסקאות מקרקעין מורכבות
המדריך לעסקאות מקרקעין. איך לקנות נדל"ן

3 הצעדים הבסיסיים שתעשו לפני העסקה ותודו לנו על כך שנים… – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

הצעד הראשון – לפני שאתם ניגשים לעסקה וודאו שהמציג את עצמו כמוכר הנכס הוא אכן בעל הנכס. כי ייתכן ש: הנכס מעוקל / הוא רק שותף בנכס / יש על הנכס הערת אזהרה של גורם אחר וכו'. וכמו כן, אם הוא מצהיר על היתרים לתוספת בנייה בדקו אם אין בעירייה הגשת התנגדות להיתר בניה או התנגדות להרחבת מרפסת וכדומה. אי בירור פרטים אלו לעומק עלול לגרום לעיכובים מיותרים בתהליך העסקה, או אף להפסדים כספיים כבדים.

לאחר שווידאתם שאכן מדובר בבעל הנכס ושזכויותיו בנכס הן שלו בלבד, בדקו לגבי דרגות מס רכישה, שכן אם אתם עוברים את הדרגה הראשונה תחויבו לשלם עוד עשרות אלפי ₪ כמס רכישה ואז עלות הנכס הריאלית היא גבוהה בהרבה מהמחיר המוצהר.

צעד 3 – אם ווידאתם את בעלותו הבלעדית של מוכר הנכס ובדקתם את מחירו הריאלי של הנכס כולל המיסוי, מה שנותר לעשות הוא לוודא שיש ערבות על העסקה, פעולה זו היא חשובה במיוחד, בעיקר בעסקה שעל פי החוזה אמורה להימשך על פני זמן. פעולה זו יכולה להציל את כספכם מאבדון, במקרה שהצד השני – המוכר פושט את הרגל.

לסיכומו של דבר

יותר ויותר אנשים רוכשים היום נדל"ן, אך עקב דומיננטיות השוק, הם מתקשים לשמור על רוגע. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו לבצע עסקת מקרקעין ברוגע, חשוב לוודא בעלות, ערבות ומחיר ריאלי הכולל מיסוי.

עכשיו תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם את שלושת הצעדים שאתם חייבים לעשות כדי להימנע מעוגמת נפש ומהפסדים כספיים. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו צעד הייתם מוסיפים מעבר ל-3 הצעדים שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם מניסיון שאנשים חוו על בשרם.

הצעד הבא שלכם לרכישת נדל"ן מוצלחת הוא ליישם את הנאמר, ומומלץ לעשות זאת באמצעות עורך דין מקרקעין בתל אביב שמאגד את כל שלושת המרכיבים – בדיקת הזכויות, ערבות ומיסוי – תחת תחום התמחותו.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית בכל מה שקשור לדיני המקרקעין? כנסו למאמרים הרבים בבלוג כאן באתר. כדי לבצע עסקת מקרקעין ברוגע ובשלווה צרו עמנו קשר!

 

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button