תקלות בדירות חדשות

תקלות בדירות חדשות ואיך מתמודדים? נמצאה תקלה בדירה חדשה ? תקלה בדירות חדשות היא נפוצה ויש כל יום בדיקות המאתרות תקלות בדירה חדשה לגמרי. מה עושים כשמגלים תקלות דירה חדשה ואיך להתמודד בפן המשפטי מול תקלות בבתים מקבלן – כתבת מידע על נושא תקלות בבית חדש

תקלות בדירות חדשות

תקלות בדירות חדשות
תקלה בדירה חדשה מקבלן

ליקויים בניה – תקלות בדירות חדשות קורות יום יום גם ואף בפרט כאשר מדובר על תקלה בדירה חדשה מקבלן. חשוב להבין כי אלה לא מקרים יוצאי דופן ולא מדובר על ליקוי רק כאשר קיר נשבר. ליקויים מגיעים בדרכים שונות וישנן המון עילות לתביעה מבעיית תשתית ועד בחירת צבע מוטעה בקרמיקה. הרבה רוכשים בישראל בעלי דירות חדשות המשקעים את מירב כספם בהשקעה על נכס כזה או אחר, לעתים מחכים זמן רב עד שביתם החדש יהיה מוכן ולבסוף לאחר המעבר המיוחל מוצאים עצמם עם תקלות של חשמל או רטיבות חוזרות ונשנות, וללא כתובת לפנות אליה שכן הקבלנים בסביבתם מתנערים מכל אחריות בעניין והם נשארים מתוסכלים ומאוכזבים

מומלץ לקחת עורך דין ליקויי בניה על מנת לדרוש את המגיע לכם, למצות את זכויותיכם ולשמור על האינטרסים שלכם. במידה ולא תהיה התנהלות מדויקת בנושא תוכלו למצוא את עצמכם נושאים בהשלכות על ליקויים שאינם באשמתכם. אחד הליקויים הנפוצים ביותר הם ליקויי רטיבות החוזרים על עצמם לא מעט. במידה ויש חשד שהנזק נגרם בשל רשלנות הקבלן או עורך דינו ישנה עילה להגיש תביעת ליקויי בניה במידה ותהיה הוכחה בעניין הרשלנות בנוסף לפיצוי הרגיל יכול גם פיצוי בגין עוגמת נפש וכיוצא בזה. למה חשוב לפועל מיד ומה יש לעשות במצב שבו התגלו ליקויים כאלו או אחרים באחריות הקבלן וממה חשוב מאוד להיזהר – לדוגמה מסמך כזה או אחר שהקבלן מבקש מהרוכשים לחתום עליו.

תקלה בדירה חדשה – תקלות בבתים מקבלן

תקלות בבית חדש
תקלות בבתים מקבלן

תקלות בבתים מקבלן חוק המכר – המתייחס גם למצב של תקלה בדירה חדשה. מטרת חוק זה הוא להסדיר את תחומי האחריות של הקבלן ואחריותו לתקן את הליקויים העולים בצורות שונות בבית החדש שנמסר לרוכש. האחריות לתיקון הליקויים המתגלים היא בתקופה של בדק ותקופת האחריות.

בזמן התקופה של הבדק בית מחובתו של המוכר לתקן את הליקויים העולים בבית. עליו לתקן זאת בלבד אם הצליח להוכיח שהתקלה נגרמה באשמתו של הרוכש, בעל הדירה. עורך דין קולודני המתמקצע בכל הקשור אל סכסוך שכנים ונדל"ן מסביר כי התקופה מתחילה עם המסירה של הדירה לחזקת הרוכש והיא נמשכת משנה ועד לשבע שנים בהתאם לסוג הליקוי, תקופת בדק משתנה בהתאם לליקויי ולכל ליקוי מוגדרת תקופת האחריות שלו.

כאשר מדובר על "תקופת האחריות" החובה להוכיח את אשמת הליקוי תחול כבר על רוכש הדירה, ויהיה עליו להוכיח כי הליקויים יוצאים  מהתכנון הקבלן או עבודתו או מסוג החומר בו השתמש. התקופה שמוגדרת כ "תקופת האחריות" היינה שלוש שנים מהזמן בו תקופת הבדק בית מסתימת.

תקלה בדירות חדשות – תקלות בבית חדש

תקלות בבית חדש, מ 2011 והלאה כל הקשור אל תקלות בדירות חדשות ובתנאי שהבניה של הבית או הדירה לא נגמרה לפני זמן זה ובהתאם לסוג הליקוי. איזה ליקוי בעל תקופת בדק ארוכה? במצבים בהם ישנה  התנתקות, כמו גם התפוררות של חיפוי חוץ מדובר על תקופת המקסימום של עד שבע שנים. לאחר מכן כאשר מדובר על סדקים משמעותיי תקופת הבדק היא עד חמש שנים. ביוב, נזילות בעיות איטום וכדומה, התקופה היא של עד ארבע שנים. שאר הליקויים בין שנה או שנתיים.

במצב שאתם סובלים מליקויים כאלו או אחרים חשוב לפנות במהרה. נתון הזמן משמעותי במצב זה וההליך המשפטי יהיה פשוט יותר ומהיר יותר ככול ונטפל בהקדם בעניין האחריות על מצב הבית והליקוי המתגלה. לרוב יתגלו מספר ליקויים לעתים המושפעים אחד מהשני ולעתים ללא קשר. לכן חשוב לבצע בדיקה מעמיקה ולא לחכות לגלות עם הזמן ליקוי אחר ליקוי שלרוב גורר עוגמת נפש נוספת וגרירת הליכים. פנו אלינו בכל זמן ושלב בדרך לשאלה, ייעוץ או הכוונה בנושא

תקלות בדירות חדשות | תקלה בדירה חדשה | תקלה בדירות חדשות | תקלות בדירה חדשה | תקלות דירה חדשה | תקלות בבתים מקבלן | תקלות בבית חדש

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button