תביעה נגד קבלן שיפוצים

להלן מידע וכן דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן תמ א 38, קבלן שיפוצים וקבלן כללי. קראו והחכימו או צרו עמנו קשר בלינק 'צרו קשר'.

מאת: עורך דין מקרקעין

תביעה נגד קבלן שיפוצים

אם קניתם לאחרונה דירה או בניתם על מגרש שלכם באמצעות קבלן בנייה אתם וודאי מתלבטים האם מומלץ להגיש תביעה נגד קבלן שיפוצים? אז ננסה לעשות לכם סדר בעניין. האם זה מומלץ ומה סיכויי ההצלחה. בעגה המקצועית תביעה נגד קבלן מכונה תביעה על ליקויי בנייה. אך למען האמת תביעה נגד קבלן היא לא רק תביעה על ליקויי בנייה, בתביעה נכללים גם תלונות הקונה אודות איחור במסירת הדירה וכן אודות טעויות בחישוב השטח וכן הלאה, בעצם כל תלונה של הקונה נגד הקבלן על השירות שהזמין – בניית הבית.

תביעה נגד קבלן שיפוצים
התייעצו עמנו איך להכין תביעה נגד קבלן שיפוצים

דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן

דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן היא תביעה שהוגשה דווקא על ידי קבלן בבית משפט השלום בפתח תקווה בשנת 2012 בגין תשלום אחרון שלא קיבל, הנתבע טען מנגד שהיה איחור במסירת המפתחות ולכן אינו מחויב להשלים את התשלום האחרון. זוהי דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן אחת מני רבות שמתנהלות כמעט על בסיס יומי בבתי המשפט בישראל. את הדוגמא לכתב תביעה נגד קבלן הבאנו כדי להמחיש את רוח הדברים, שכן בלי להתייחס לפסיקה באותה תביעה הרי שיש כאן שאלה מאוד מצויה שאנו נדרשים אליה רבות. דרישה לזכות קניינית.

דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן
דוגמא לכתב תביעה נגד קבלן

כתב תביעה נגד קבלן

לכתב תביעה נגד קבלן על ליקויי בנייה אנו מצרפים דו"ח של מהנדס אזרחי וכן את החוזה בין הקבלן ליזם או לתובע שהוא בעצם רכש את הדירה. בדרך כלל בתביעה נגד קבלן יש דילמה שאנו כעורכי דין נדרשים לפתור אותה בדרכים יצירתיות, הרי החוזה נחתם בין הרוכש ליזם ואילו עם הקבלן אין לו התקשרות חוזית. אך על הליקויים אחראי הקבלן, בכתב תביעה נגד קבלן אנו נדרשים ובדרך כלל מצליחים לתת פתרון מחוץ לקופסה לבעיה זו.

כתב תביעה נגד קבלן זה לא כל כך טריוויאלי כמו שזה נראה. מומלץ לעשות זאת באמצעות עורך דין פינוי בינוי או מקרקעין מנוסה ולא בבית משפט לתביעות קטנות וכדומה שאסור להשתמש שם עם ייצוג של עורך דין ליקויי בניה או בכלל.

כתב תביעה נגד קבלן
מה הקבלן כבר יכול לעשות נגד כתב תביעה

תביעה נגד קבלן תמ א 38

ככל שהתרבו פרויקטים של תמ"א 38 ברחבי הארץ כך התרבו מאוד גם מקרי תביעה נגד קבלן תמ א 38, ושייפסק הפרויקט התביעות לא ייעלמו… תביעה נגד קבלן תמ א 38 זה סיפור שנמשך על פני שנים. הדברים לא קלים להכרעה והתפקיד שלנו כעורכי דין הוא לסיים תביעה נגד קבלן תמ א 38 בהקדם האפשרי, גם אם אנו מייצגים את הקבלן וגם אם נייצג את רוכש הדירה בפרויקט או אחד מהדיירים בדירות הקיימות שרק עברו שדרוג.

מצד שני יש גם תופעה של דיירים בפרויקטים של תמ"א ש'לא נעים להם' לתבוע על נזקים היות והם חושבים שקיבלו מתנת חינם – חדר נוסף, ממ"ד, מעלית ועוד, הדבר אף גורם לעתים קרובות לסכסוך שכנים. תפקידנו לשכנע אותם ש"לא נעים" מת מזמן, ואם זה לא היה משתלם לו הוא לא היה נכנס לפרויקט זה.

תביעה נגד קבלן תמא 38
תביעה נגד קבלן תמא 38 שסעיפי החוזה לא מובנים

תביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא

תביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא היא קרובת משפחה של תביעה נגד קבלן בניין, בתביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא יש פרמטר חזק שאנו צריכים לקחת בחשבון – השאלה הראשונה בתביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא היא האם הקבלן רשום או לא. שכן רישום קבלן שיפוצים זה דבר חדש יחסית, אמנם לא מדובר בחובה אך יש לשאלה משמעות חזקה בעת תביעה. טופס שטר חוב פרידמן חכשורי

תביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא
תביעה נגד קבלן שיפוצים דוגמא

כתב תביעה נגד קבלן שיפוצים

לאור האמור, כתב תביעה נגד קבלן שיפוצים הוא כלי הרתעה בעיקר נגד קבלני שיפוצים שאינם רשומים, שכן קבלן רשום יפחד מביטול רישומו מרשם הקבלנים. כתב תביעה נגד קבלן שיפוצים הוא כלי הרתעה משני כשמדובר בקבלנים אלו. וטוב שכך, יש הטוענים שקבלנים אלה הם יותר אמינים אך לא בהכרח תמיד צריכים לנקוט משנה זהירות ולהראות נוכחות במקום – זאת בעיקר כדי למנוע טעויות שעלולות להתרחש גם אצל אנשים אמינים. אם כך, בקבלן שיפוצים רשום ננסה קודם להתלונן אצל הרשם על בנייה לא ראויה וכדומה, אם הרשם ידחה את הטענות או שמסיבה אחרת האיום על הסרת הרישום אינו מועיל, נשתמש באופציה של כתב תביעה נגד קבלן שיפוצים.

כתב תביעה נגד קבלן שיפוצים
מה קבלן שיפוצים יכול ללמד אתכם על כתב תביעה נגדו

 

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button