עורך דין מקרקעין תחומי התמחות

משרד עו"ד נעם קולודני ושות', עורך דין מקרקעין. תחום הנדל”ן והמקרקעין הינו אחד מתחומי התמחות המרכזיים של משרדנו. כמשרד עו"ד בתחום מקרקעין כמו גם בתחום נדלן, משרדנו מתמחה בנושאים כגון: מיסוי מקרקעין, תכנון ובניה, התחדשות עירונית וליטיגציה. משרדנו מתמחה כמשרד עו"ד בתחום נדלן.

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

עורך דין נדלן מקצועי ומיומן, נשמח לסייע לכם במגוון רחב של נושאים בתחום המקרקעין: ליווי משפטי של יזמים וקבלנים משלב מו”מ בגין העסקה ועד לרישום העסקה במרשמי המקרקעין השונים, עסקאות התחדשות עירונית: תמ”א 38, פינוי בינוי, עיבוי בינוי, עסקאות קומבינציה, קבוצות רכישה, מכר ורכישה, נדל”ן מניב, ליווי קבוצות ויחידים וביצוע בדיקת נאותות.

הניסיון הרב שצבר המשרד בתחום המקרקעין מאפשר לנו לספק שירותי ייעוץ משפטי לכל שלבי העסקה, הכוללים רכישת זכויות, ניהול מו”מ, עריכת חוזים מול גורמים שונים, הסכמי ליווי פיננסי ורישום העסקה במרשמי המקרקעין.

עורך דין מקרקעין – במה מתעסק עורך דין נדלן

משרדנו מתמחה במגוון תחומים ובמגוון נושאים.

מיסוי מקרקעין

בתחום מיסוי מקרקעין משרדנו מתמחה בתכנון מס אסטרטגי לעסקה טרם חתימתה, תכנון מס בעסקאות המקרקעין בכל היבטי מיסוי המקרקעין השונים (רכישה, שבח, מע”מ), טיפול בהיבטי המיסוי של רכישות נדל”ן, ייצוג מול רשויות המס לרבות בהליכי השגות ועררים, קבלת אישורים מראש (Pre-Ruling), ניסוח הסכמים תוך מתן דגש על היבטי המס, כתיבת חוות דעת, הכנת שומות עצמיות ודיווחים.

למשרדנו ניסיון עשיר וראיה אסטרטגית בכל היבטי מיסוי המקרקעין השונים

עורך דין נדלן
עורך דין נדלן

התחדשות עירונית

בתחום התחדשות עירונית משרדנו מתמחה: תמ”א 38 (חיזוק מבנים), תמ”א 38 הריסה ובניה, פינוי בינוי, עיבוי בינוי.
במסגרת תהליכי התחדשות עירונית משרדנו מתמחה בייצוג כל הצדדים המעורבים – הקבלנים או הדיירים, תוך סיוע בניהול משא ומתן, בעריכת חוזים ובהגשת כל הטפסים והאישורים הדרושים לשם ייעול התהליך על כל חלקיו.

משרדנו בעל שנות ניסיון רבות בניהול חוזי נדלן הקשורים לתחומי התחדשות עירונית. בנוסף, גם בנושאים נוספים כגון התנגדות לתמ"א 38 ונושאים נוספים הקשורים בכך.

תכנון ובניה

תחום התכנון והבניה הינו חלק בלתי נפרד מפעילותו השוטפת של המשרד.

משרדנו מציע ליווי משפטי מקיף ומקצועי להליכי תכנון ובניה ולפעילות מול ועדות התכנון והבנייה, המקומיות והמחוזיות, מול ועדות ערר, בתי משפט לעניינים מנהליים, בתי משפט מחוזיים בכל הקשור לעתירות מנהליות, בית המשפט העליון ועוד.

בתחום התכנון והבניה משרדנו מתמחה בקידום תוכניות בנין עיר, תוכנית מתאר ארצית, שימור מבנים, היטלי השבחה, הפקעות ושינוי ייעוד של מקרקעין, כמו גם בנושאי ליקויי בניה וכיוצא כאלו.

באילו תחומים כדאי להתייעץ עם עו"ד בתחום מקרקעין

ייעוץ עם עורך דין מקרקעין מומלץ בכל תחום הקשור לנדלן או מקרקעין, עו"ד בתחום המקרקעין מתמקצע בתחומים הללו ויכול לספק מגוון רחב של כלים ומידע שיסייעו בידך בהתמודדות מול גורמים שונים בתחום המקרקעין בישראל.

סוגי העסקאות שכדאי להיעזר בהם בשירותי עורך דין נדלן הן, למשל: רכישת דירה מקבלן, עסקאות נדלן (שבין שני צדדים פרטיים, שאף אחד מהם אינו קבלן), פינוי בינוי, תמ"א 38 וייעוץ בתחום מיסוי מקרקעין (התאמה של מס רכישה או היטלי השבחה, במקרה של תוכנית התחדשות עירונית).

ברכישת דירה מקבלן, למשל, נהוג לטעות ולחשוב שעורך הדין של הקבלן מייצג גם אותנו, הרוכשים, אך זו אינה אלא הטעיה, בלתי מכוונת. המדינה מחייבת אותנו, הרוכשים דירה, בתשלום של כחצי אחוז ממחיר הדירה לעורך הדין של הקבלן (עד סכום של 5000 שקלים), אך זה לא אומר שעורך הדין ידאג לאינטרסים שלנו.

בעסקאות נדל"ן פרטיות, רבים נוטים גם כן להתבלבל ולחשוב שהמתווך הוא ייצוג מספיק בעסקה שכזאת, אך עם כל הרצון הטוב, אלא אם למתווך יש השכלה בתחום המשפט, ייצוג של עו"ד בתחום נדלן יהיה יעיל יותר ועשוי לחסוך כספים רבים בהיבטי מיסוי שונים, ואפילו לסייע להמנע מחתימה על זכרון דברים בעסקת מקרקעין, אם אנחנו עשויים להתחרט על כך.

כמובן שבכל הנוגע לתוכניות התחדשות עירונית כאלו ואחרות, פינוי בינוי או תמ"א 38, כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד בתחום מקרקעין, על מנת להבטיח את זכויותנו ואת מיצוי מלוא הפוטנציאל מהעיסקה.

עו"ד בתחום נדלן – האם מתמחה בתחומים נוספים

עו"ד בתחום נדלן

כדאי לציין כי משרדנו מתמחה בתחומי משפט אזרחי ודיני חוזים נוספים כגון:

ליטיגציה אזרחית ומסחרית

ליטיגציה היא בעצם תחום נפרד בעולם המשפט, העוסק בהופעה בפני ערכאות משפטיות – בתי משפט, בתי דין וערכאות נוספות. תחום הליטיגציה הופרד כהתמחות נפרדת בשנים האחרונות, מפאת היותו חלק משמעותי מההליך המשפטי.

תקנות סד"א (סדר דין אזרחי) קובעות מספר כללים לגבי הופעה בפני שופט/בורר/דיין בבית דין, הכוללות את הצורך להעלות טענות בכתב (בעבר היו מעלים טענות במהלך הדיון, בעל פה), כמו גם הגשת תצהירים בכתב במקום עדויות ושאר תהליכים אשר עברו להתנהל בכתב.

משרדנו מתמחה בהופעה מול ערכאות בית המשפט השונות במגוון תיקים ודיונים ובמתן שירותי עורך דין ליטיגציה. לעורכי הדין במשרד ניסיון רב שנים והתמחות ייחודית בניהול הליכים במגוון רחב של תחומים בין בדגש על הליכים משפטיים מתחום המשפט האזרחי-מסחרי.

שירותים נוטריונים

במסגרת השירות הכולל ללקוח בייחוד לנוכח הצורך באישורים נוטריוניים שונים במסגרת עסקאות מכר, החלטנו על הקמת “המרכז הנוטריוני”.

אנו ערוכים להנפקת אישורים נוטריונים באופן מיידי ויעיל לרבות הוצאת אישורי אפוסטיל מהיום למחר. בנוסף מתמחה המשרד בעריכת ייפוי כוח מתמשך במקום נוטריוני, המהווה כלי חדשני לטיפול במצבים מיוחדים שייפוי כוח נוטריוני לא מסוגל להתמודד עימם. כמו כן אנו מבצעים אישורים נוטריוניים לבנקים למשכנתאות, חברות בניה, ייפוי כח, צוואה נוטריונית, תרגומים נוטריונים מקצועיים וכיוצא באלו.

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button