עורך דין בניה לא חוקית

עורך דין בניה לא חוקית הוא קריטי במצבים של עבירות תכנון ובניה. בניה לא חוקית של שכן יכולה להיות בניה לא חוקית על גג , בניה לא חוקית בבית משותף וכדומה. בנייה לא חוקית ברמת גן והאזור? מה עושים במצב שכזה ואיך מתמודדים? חשוב לדעת במצב של בניה לא חוקית למי פונים ולמה חשוב לשים לב?

עורך דין בניה לא חוקית

בניה לא חוקית על גג
בניה לא חוקית של שכן

בניה לא חוקית של שכן – לא הכל יודעים כי לרוב לשינויים הנעשים בדירות נדרשים היתרים. לכל שינוי במבנה, בעיקר כאשר מדובר על שינויים חיצוניים (בלבד תשתויות אינסטלציה). ישנן עבודות ספציפיות הפטורות ממתן היתרים. הטלת האחריות הפלילית על פי חוק התכנון והבניה בגינם של עבירות על ההוראות המצוינות בחוק מוטלת  בגין ביצועים של פעולות שאינן מותרות.

כל שנה ישנן הגשות של כתבי אישום על עבירות בניה שונות בעקבות עבודות שנעשו ללא היתר בזמן שמחוייב להוציא להם היתר טרם התחלת בנייתם. לעתים מפני שמודעות הכלל לחשיבות נושא זה פחותה, וכי האכיפה לאחר מעשה נעשית לפעמים בזמן מאוחר, ישנן עבירות רבות בתחום זה.  עורך דין בניה לא חוקית קולודני מסביר על עבירות נפוצות כמו בניה לא חוקית של שכן או בניה לא חוקית על גג וכדומה. האם ניתן להכשיר חריגת בניה ואיך לנהל הליך פלילי נכון? הסגת גבול בין שכנים

בנייה לא חוקית ברמת גן – בניה לא חוקית למי פונים

בניה לא חוקית של שכן
בניה לא חוקית על גג

עבודה אסורה היא כל בניה שנעשתה ללא היתר בזמן שהיינה בניה הטעונה היתר. בנייה בלתי חוקית בה שכן א שפלש לשכן ב, בניה לא חוקית בבית משותף ובניה לא חוקית ללא קשר לשכנים ועוד. כל פעולה שנעשתה ללא היתר שמחובתה לקבלו תחשב לעבירת בניה. כמו כן בניה שנעשתה תחת היתר אך לא עמדה בהגבלות שכלל היתר זה. עו"ד בניה לא חוקית יכיר לעומק את העבירות המתלוות לעתים אל בניה של פרגולה, סגירת מרפסות, קירוי, סגירת חניה ועוד.

סכסוך שכנים – במידה ואתם זקוקים לעורך דין בניה במרכז יש לפנות בהקדם ולקבל תמונת מצב ספציפית לנכס שלך ומצבך, ואפשרויות לדרכי התמודדות יעילות ומהירות. יש לפנות אל עורך דין בניה לא חוקית גם בסוגיות הקשורות אל לפיצול דירה או שינוי יעוד שטח, התקנות של קירויים וסגירת מרפסות, בריכות, ז'קוזי ועוד.

עו"ד בניה לא חוקית

יש הנרתעים מהתהליך לקבלת היתר אך חשוב לא לבצע בנייה בלתי חוקית שכן ישנן קנסות ואף צווי הריסה היכולים לעלות בכסף רב זמן ועוגמת נפש. היתר היינו בעצם אישור לבצע בודות מקרקעין ועליו לתאום את התכנית ממנה הוצא היתר זה. באישור זה יהיה פירוט התנאים לגודל ואופן הבניה ויש לפעול בכפוף להיתר שהתקבל. במידה ואישור זה והגבלותיו מערימים קשיים על בעל הנכס יוכל לערער על התשובה של הועדה לתכנון ובניה

בניה לא חוקית למי פונים

עו"ד בניה לא חוקית
עורך דין בניה לא חוקית

ליקוי בניה – בניתם לא חוקי? בנו לידכם באופן לא חוקי? לפני שבונים תוספות כאלו ואחרות חשוב להתייעץ עם עורך דין בניה לא חוקית המכיר לעומק את החוקים והתקנות בדיני התכנון ובנייה. מעבר למידע הכללי של זכויות הבניה והמידע התכנוני יש להכיר ולבדוק בורות שניתן ליפול בהם, הקשורות בתכניות מתאר של העיר. יש להכיר את המרחקים הנדרשים בין מעקות, גגות וגבהי חלונות, מרחק בין שטחי קרקע ועוד. יש לוודא כי מבחינה הנדסאית יש אישור לבצע את הבניה לה מבקשים היתר ומאיזה חומר ניתן לקבל אישור בניה. לעתים יאושר לבעל הנכס לבנות בגבס אך לא בבטון וכדומה.

כך או כך חשוב לא להגרר למצב של בניה לא חוקית, במידה וקרה מקרה שכזה חשוב לפנות בהקדם אל עורך דין בניה לא חוקית ולא להתחפר יותר במצב עדין זה. עבירת בניה היינה עבירה רצינית בעלת השלכות וחושב לקחת עורך דין שזהו תחום ההתמקצעות שלו ושהיינו בעל הניסיון והידע הנדרש על מנת לצלוח את התיק, לקדם את האינטרסים שלך ולשמור על הזכויות שלך לאורך הדרך. מומלץ לא לבצע פעולות משפטיות ללא ליווי מלא של עו"ד המייעץ ומפרט את השלכות הפעולות ואת מפת הסיכונים סיכויים בכל מצב לגופו. פנו אלינו בכל הקשור לנושא בניה, התנגדויות להיתר, סכסוך שכן ועוד.

עורך דין בניה לא חוקית | בניה לא חוקית של שכן | בניה לא חוקית על גג | בניה לא חוקית למי פונים | בניה לא חוקית בבית משותף | בנייה בלתי חוקית שכן | בנייה לא חוקית ברמת גן

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button