סכסוכי שכנים גדר

סכסוכי שכנים גדר הפרדה ושיתופיות – מה עושים כאשר השכן בונה גדר או מתכנן לבנות או כאשר השכן בנה גדר שאינכם רוצים או לחילופין אם אתם מעוניינים לבנות גדר והשכן מתנגד? לא פעם נוצר מצב של סכסוך שכנים גדר משותפת עקב רצונות סותרים. יש קשר הדוק בין גדר משותפת סכסוך שכנים והליכים משפטיים שלעתים נגררים ומתישים את שני הצדדים. ריבים בין שכנים הם לצערנו עניין שכיח בין אם מדובר על ריב שכנים על גדר על שביל או על מחסנים וכדומה.

סכסוכי שכנים גדר מכל מיני סוגים

סכסוכי שכנים גדר
גדר משותפת סכסוך שכנים

סכסוך שכנים גדר משותפת – ריב שכנים על גדר

גדר משותפת סכסוך שכנים
סכסוך שכנים גדר משותפת

עורך דין ליקויי בניה – סכסוכי שכנים גדר שאינה במקום – במידה שלנו מסיבה לא ברור כאשר שכן בונה גדר שזהו עניין  פשוט ורלוונטי על מנת לייצר גבול, לרוב לא עובר בשקט והופך במהרה לסכסוך. מפני שאין הדברים נעשים באופן מסודר ומבוקר לא פעם קורה כי בעל קרקע אחד בונה על קרקע של שכנו ולמעשה "גונב" מספר מטרים משטח האחר לשטחו ולכן נחשב אל משיג גבול.

הרבה מהפעמים כאשר מדובר על סכסוכי שכנים גדר שאינה במקום השכן שעשה את פעולת ה"גניבה" לכאורה עשה זאת ללא כוונה וכאשר אין הוא יודע שלקח חלק מאדמת שכנו ולהפך לפעמים אף בטוח כי בנה את הגדר על השטח שלו בלבד. בין אם עשה זאת לא בתום לב או בתום לב יש לעמוד בחוקים ובתקנות ובמצב הקרקע של כל מקרה לגופו. חשוב להבין כי יש לעתים משמעות רבה להזזת הגדר ויכולה לפגוע במרחב התנועה של מי שנפגע מכך ובחניית האוטו, מרחק בין הבין לגדר וכו. במקרים אלו בפרט יש על הצד הנפגע לפעול מהר על מנת למנוע בניה שכזו או הזזת הגדר ולדרוש מניעה בנושא. יש חשיבות לעצור תהליך כזה לפני הבנייה מפני שלא פעם לאחר מעשה קשה יותר להביא לשינוי.

אילו השלכות יש כאשר שכן בונה גדר ?

סכסוך שכנים גדר משותפת
סכסוכי שכנים גדר

נושא זה אינו פשוט ובעל מורכבות רבה, יש על עורך הדין בתיק מסוג זה להראות בקיאות והבנה כמו גם התמצאות והכרה של ההוראות והחוקים השונים בתחום זה. חשוב לא לבצע פעולות בעל השלכות משפטיות או פתית הליך כזה או אחר ללא ליווי עו"ד המתמקצע בנושא וייעוץ לגבי התנהלות העניינים.  מעבר להשגת המטרה ומיצוי הזכויות שלך ידאג עורך דין סכסוך שכנים גדר משותפת או מכל סיבה שהיא, לדאוג לאינטרסים שלך. ניהול נכון יחסוך לכם כספים וזמן ותהליכים ארוכים ומתישים.

סכסוכי שכנים גדר משותפת – יש להכיר כי החוק לא דורש בניית גדר בטון בין שכנים, מלבד מצבים בהם תנאי הקרקע מחייבים זאת על מנת לשמש תמיכה וכדומה. בנוסף אם השלכת בניית הגדר מבטון היא הפרשה בין הגבהים של מעל 60 ס"מ יהיה על השכנים המשותפים לספק מימון לגדר קלה. אם צד אחד רוצה גדר בטון שתהיה בנויה יוכל הצד השני לסרב לקחת חלק בהוצאות ויוכל בוועדה להתנגד לתהליך.  בעקבות שוני בצרכי הקרקע קיים פטור מהיתר לגדר בנויה (עד לגובה מאה חמישים סנטימטר מפני הקרקע הנמוכה) מפני שאין צורך בתמיכה.

יש לקבל את הסכמת הצדדים בכל בניית גדר על גבול משותף בין שכנים. כמו גם שכן יכול בכל שלב להתנגד תכנונית בטענה כי פעולת השכן פוגעת בזכויות שלו או בו.

משרדנו מתמקצע בכל הקשור אל סכסוכי גדר ושכנות, עורך דין ליטיגציה מסחרית ומקרקעין כמו גם נחלות ירושות.

סכסוכי שכנים גדר | סכסוך שכנים גדר משותפת | גדר משותפת סכסוך שכנים | ריב שכנים על גדר | שכן בונה גדר

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button