מחפשים עורך דין נדל"ן ומקרקעין?

עורכי דין העוסקים במקרקעין יש הרבה, אך כשמדובר בתיק מורכב צריך עורך דין נדלן איכותי ומצטיין בתחום. כי כשמדובר בתיק מורכב, עורך דין בעל ניסיון עבודה עם המגזר הפרטי והציבורי ובעל מהלכים בבתי המשפט השונים יפתח לכם שערים. תחום המקרקעין הינו תחום דינאמי שמשתנה כל הזמן והופך להיות יותר ויותר בעל השלכות רב תחומיות.

מחפשים עורך דין נדל"ן ומקרקעין? רוצים להגדיל את אחוזי ההצלחה?

במשרדנו – משרד עורך דין קולודני ושות' – לקחנו על עצמנו את האתגר לתת מענה מושלם ורחב היקף, ברמה הגלובלית, בכל עניין הקשור לתחום הנדל"ן ובעיקר בתחום התכנון והבנייה. אנו עובדים מול לקוחות פרטיים מחד, ומאידך מול רשויות ומשרדי ממשלה. אנו מכוונים כל לקוח למה שטוב עבורו במצב ובנתונים הקיימים. כל תיק הוא אינדיבידואלי וכל מקרה יש מה שנכון לעצמו, אין אצלנו חשיבה מבנית ומצומצמת. בדרך כלל אנשים שנמצאים בפני החלטות או וויכוח מול צד שני בענייני נדל"ן ומקרקעין, כמו למשל כשמתמודדים עם התנגדות שכנים להיתר בנייה, הם מצויים בדילמות מורכבות של עסקאות הנושאות עימם כסף רב ואסוציאציות רגשיות, כשאנו פועלים מתוך הבנה זו ומהזווית של הקושי של הלקוח הסיכוי להצליח כפול.

מחפשים עורך דין נדל"ן ומקרקעין
מחפשים עורך דין נדל"ן ומקרקעין שטוב לצרכים שלכם?

נדל"ן ומקרקעין – תחום דינאמי מאוד

כפי שכבר נאמר, תחום המקרקעין הוא דינאמי מאוד, ולא רק בגלל רעידות האדמה… באבחת החלטת ממשלה אחת יכולים להשתנות סדרי בראשית תוך חודשים או אף שבועות בודדים. אם נוסיף לכך את האתגרים שהציב נגיף הקורונה ומגבלותיו העניין בכלל הופך להיות מורכב. זה השליך לדוגמה, על מסמכים שהיה צריך להחתים או להגיש עד למועד מסוים, אם כתוצאה מבידוד של עובדים לא ניתן היה למלא את המשימה, כגון לגבי התנגדות מוצדקת לתמ"א 38, שתלויה מאוד בזמן, זה דרש מאתנו להיות שם בשביל הלקוח. ואכן עמדנו בהצלחה במשימות ובאתגרים המורכבים, הכול בשבילכם הלקוחות. כי חשוב לנו שתצליחו ושתשיגו את מבוקשכם, תוך שאנו מתאימים את עצמנו להוראות משרד הבריאות.

נדל"ן ומקרקעין
כל מה שקשור לנדל"ן ומקרקעין

התמחות בחוקי התכנון והבנייה

אנו עוסקים בדיני תאגידים, כתבי אישום, פסקי דין, חקירות משטרתיות, מאסר, כינוס נכסים, פשיטות רגל, חדלות פירעון ועוד הקשורים ישירות לדיני המקרקעין ואנו עומדים בכללי אתיקה מקצועית בהתאם לדרישות המקצוע. אנו מתמחים בכל חוקי התכנון והבנייה ובכלל זה תקנות, כללים ופסיקות רלוונטיות. כמו כן, אנו נותנים שירותי ליטיגציה אזרחית ומסחרית בתחום. כל לקוח מקבל שירות אישי ופרטני. משרדנו הוא משרד עורך דין תכנון ובניה המוביל בתחומי הנדל"ן בכלל ולכן נוכל להעניק לכם שירות מקצועי ופותח שערים בכל מסדרונות בתי המשפט ובתי הערכאות בישראל. אנו מייצגים מצד אחד, חברות בינלאומיות וישראליות וכן את בכירי הקהילה העסקית בתחומי הנדל"ן, ומצד שני גם כל אזרח מכל שכבת אוכלוסייה ימצא אצלנו מקום של כבוד. אצלנו תקבלו ייעוץ מקצועי.

התמחות בחוקי התכנון והבנייה
התמחות בחוקי התכנון והבנייה

ניסיון עשיר בנדל"ן ומקרקעין

לצוות המשרד ניסיון עשיר וידע מעמיק בתחומי הנדל"ן. אנו מפעילים חשיבה יצירתית וחדשנית בכל תיק לכשעצמו. כל תיק מקבל את מלוא תשומת הלב ואת מלוא הזמן הדרוש לטיפול מלא ומענה מושלם בכל ההיבטים הקשורים לעניין, גם בפרטים הקטנים, כגון לגבי זכרון דברים בעסקת מקרקעין. כל מקרה לפי המורכבות ולפי הצרכים של הלקוח. אנו משקיעים בעבודת צוות מוכוונת תוצאה, בתכנון אסטרטגי, בכישורים ממגוון תחומים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה בשביל הלקוח. המשרד שלנו – משרד עו"ד קולודני ושות' – הוא משרד קטן עם שירות גדול, לא נעמיס על עצמנו מספר בלתי מוגבל של תיקים בו זמנית, כל עוד לא נהייה בטוחים שאנו יכולים לעמוד לשירות הלקוח והמשימות המשפטיות ב-100%. התקשרו אלינו לקביעת פגישה.

ניסיון עשיר בנדל"ן ומקרקעין
ניסיון עשיר בנדל"ן ומקרקעין. ידע מעמיק וחשיבה יצירתית
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button