מה זה ליטיגציה של נדלן

קודם כל נסביר את המושג ליטיגציה. ליטיגציה פירושה התדיינות והוא מגדיר את מקצוע הטיעון, הייצוג וההופעה בבית המשפט. עו ד מקרקעין העוסק בליטיגציה תפקידו להוכיח לבית המשפט בתוך הזמן המוקצב העומד לרשותו בדיון בבית המשפט, שהלקוח שלו צודק. כמו כן הוא צריך להתמודד עם כתבי טענות ולהוכיח שהצד שלו, כלומר של הלקוח שמיוצג על ידו – הוא הצודק והנכון.

מה זה ליטיגציה של נדלן

פסקי דין לצד כזה או אחר הם לרוב תוצאה של ליטיגציה מוצלחת ופחות בהתבסס על טענתו של הצד הצודק או על הנתונים היבשים. הליטיגטור צריך שתהייה לו הבנה יסודית ביותר של טענות הלקוח ולהכיר היטב את הטענות שלו המשפטיות והעובדתיות. הוא צריך גם לדעת היטב את טענות הצד השני ולהכיר את חולשותיו ונקודות התורפה שלו.

עורכי דין מקרקעין בתל אביב העוסקים בליטיגציה של נדלן צריך שתהייה להם בקיאות עמוקה בדיני מקרקעין ונדלן, וכן בפסיקה בתחום הנדלן. הם צריכים לבנות אסטרטגיה בתיק ולהשתמש במיטב הכלים הטקטיים המשפטיים. הם צריכים לדעת לנסח, בכתב ובעל פה, את התיק ברהיטות ובצורה משכנעת. הם צריכים להתמודד עם סיטואציות משתנות ולתת מענה הולם בזמן אמת למגוון מצבים.

עורך דין ליטיגטור צריך יכולת חקירה של העדים בבית המשפט בהתאם לאסטרטגיה המשפטית שבנה. הוא צריך לדעת לנתח בו זמנית את העדויות והטענות בכתב ובעל פה. להבין את השופט, לתת מענה לתהיותיו תוך שמירה על כבוד השופט ובית המשפט ולדבר בצורה מכובדת לעמיתיו, עורכי הדין שמייצגים את הצד שכנגד ולכל צד או גורם שלוקח חלק בהליך המשפטי.

מה זה ליטיגציה של נדלן
מה זה ליטיגציה של נדלן. התשובה במאמר שלפניכם

איך לוקחים ליטיגטור

לא כל עורך דין ניתן לשכור לשירותי ליטיגציה, מכיוון שהעבודה דורשת מיומנות מיוחדת במגוון תחומים בו זמנית. הוא צריך להיות מאוד מהיר הן בהבנתו את הדברים והן בדרך התגובה, הוא צריך להבין את תנועות הידיים ושפת הגוף של העומד מולו. וכל זאת תוך כדי תנועה, במקום במהלך הדיון. זה דורש גם משמעת ושליטה עצמית חזקה, לדעת מתי להיות קשוח ומתי הוא יכול להתפשר.

כמו כן ליטיגטור צריך להיות בעל כישורי רטוריקה ושכנוע גבוהים בכדי שיוכל לשכנע את השופט בעמדתו וכמובן שגם יחסי אנוש הם מאוד חשובים בכדי שיוכל לדחות לפעמים את דברי השופט באלגנטיות ובלא שהדבר ייראה כזלזול. וכל זאת רק בעניין הייצוג עצמו בבית המשפט, אולם חלק ניכר מעבודתו הוא גם בכתיבת הדברים באופן רהוט. בקיצור, עורך דין ליטיגציה צריך לשלוט בשפה ובכל החומר הן בכתב והן בעל פה. הוא צריך יכולת ביטוי יוצאת דופן בכתב ובעל פה. ובנוסף כישורים רטוריים וכושר שכנוע.

מאות עסקאות נדלן נסגרות בישראל מדי יום. לא פעם ולא פעמיים הדבר מסתיים בסכסוך ולעיתים קרובות הדבר מתגלגל עד לכותלי בית המשפט. למשרדנו יש התמחות מיוחדת בליטיגציה של נדלן. הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

איך לוקחים ליטיגטור
איך לוקחים ליטיגטור באופן חכם

היתרונות שלנו בליטיגציה של נדלן

אנו סיפקנו ומספקים גם היום שירותי עו"ד לגדולי חברות הבנייה במשק הישראלי. אנו מתמצאים גם בענייני חוזים הקשורים לפרויקטים של נדלן, מקרקעין ובנייה. וכן בסכסוכים בין הקבלן והיזם, בסכסוכים בשל אי תשלום שכירות, תביעות דיירים, תביעות בעניין ליקויי בנייה והפרת חוזה, התנגדות בניית מרפסת בבית משותף, התנגדות שכנים לתוספת בנייה ועוד ועוד.

אנו מעניקים לכם שירותי ליטיגציה של נדלן יחד עם ייעוץ מקצועי על סמך ניסיון עבר בעבודה עם קבלנים, יזמים, חברות בנייה, דיירים ועוד ובנושאים שונים ומגוונים בתחום הנדלן. הן בענייני זכויות בנייה, פינוי בינוי ועוד. אנו נדע לייצג אתכם היטב מול בית המשפט והרכב השופטים. אנו נעלה את טענותיכם בפני השופטים בצורה משכנעת, וננהל טקטית ואסטרטגית את התיק.

דרכנו תקבלו ייצוג הולם ותקיף לצד שלכם. אנו ננהל את כל הליטיגציה באופן הטוב ביותר שדעתכם תישמע ברמה ובלא לגמגם. כמו כן נכין את התיק והטענות בכתב לאחר עיון מעמיק והבנת הדברים לעומק, בהתאם לכללי המשחק של בתי המשפט ובהתאם לצרכים העולים מן השטח. מחפשים עורך דין הנותן שירותי ליטיגציה בנדלן? אנחנו הכתובת… דברו אתנו עכשיו

היתרונות שלנו בליטיגציה של נדלן
מגוון היתרונות שלנו בליטיגציה של נדלן

 

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button