איך מגישים ערר מוצלח בתחומי הנדלן

במאמר זה נביא את כל המידע בעניין וועדות ערר של נדל"ן. במדינה דמוקרטית הערעור כנגד החלטה של משרד ממשלתי כזה או אחר הוא חלק מזכויות הפרט. אולם בכדי לממש את זכויות הפרט ביעילות לפעמים צריך להיעזר במישהו שהוא בעל ידע וניסיון בתחום, במקרה זה עורך דין מקרקעין המומחה בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונים.

איך מגישים ערר מוצלח בתחומי הנדלן

בתחילה נסקור את סוגי וועדות הערר הקיימות שרלוונטיות לתחומי התכנון והבנייה. ועדות הערר הן ועדת ערר מחוזית, ועדת ערר לתכנון ובנייה, ועדת ערר לפיצויים והיטל השבחה. אם אחת הוועדות קיבלה החלטה הנוגעת לתכנון ובנייה שפוגעת או עלולה לפגוע בכם או בבני משפחתכם, בגוף או ברכוש, וכמו כן אם בית משפט כלשהו בישראל הוציא פסיקה הנוגעת לתכנון ובנייה (וכמובן גם בנושאים אחרים) אתם זכאים להגיש ערעור.

הדבר נכון לגבי כל גוף ציבורי, ועדה מקומית, רשות מוניציפלית, מוסד להשכלה גבוהה, המוסד לביטוח לאומי וכו'. אנו עוסקים כרגע בענייני בנייה ונדל"ן ולכן נאמר שככל שמדובר בהחלטה של אחד הגופים הנ"ל בענייני בנייה ונדל"ן אתם רשאים, אם אתם מעוניינים, להגיש ערר.

ערר מוצלח בתחומי הנדלן
ערר מוצלח בתחומי הנדלן

מי מרכיב את וועדות התכנון והבנייה ולמי מגישים ערעור

פרויקט התחדשות עירונית הוא פרויקט המקבל ביטוי באמצעות מה שנקרא קווי בניין תמ"א 38 או באמצעות תכנית פינוי בינוי. כמעט כל תהליך של בנייה בישראל חייב לקבל את אישור ועדת הבנייה, הוועדה מורכבת מנבחרי ציבור והם אשר מאשרים או דוחים את הבקשה בהתאם לקריטריונים שהחוק מכתיב להם ובתנאי שמדובר בשטח בעל תב"ע מאושרת. חברי הוועדה חייבים לספק תשובה לבקשה תוך 3 חודשים.

אם הגשתם בקשה לוועדת התכנון להיתר בנייה לפרויקט פינוי בינוי והבקשה נדחתה אתם יכולים לערער בפני ועדת ערר המחוזית. כדי שלא תפסידו לגמרי את ההזדמנות, את הערר עדיף להגיש באמצעות עורך דין מומחה בתחומי הנדל"ן.

מי מרכיב את וועדות התכנון
מי מרכיב את וועדות התכנון

שירותי הערעור שתקבלו אצלנו

אצלנו תקבלו מידע ודרך פעולה כיצד להציג את הדברים בוועדות הערר בכדי למקסם את הסיכוי של הערעור להתקבל. כמו כן תוכלו להתייעץ עמנו לגבי ערעור בכל תחום בענייני מקרקעין. הן בעניין רכישה של דירה, מכירה של דירה, השכרת בית, המפקח על הבתים המשותפים פסקי דין, חוזה שכירות, חוזה קבלן, מתנגדי תמ"א 38, פינוי דייר, פסק דין דייר סרבן פינוי בינוי ועוד.

אנו נותנים שירות לכל סוגי הלקוחות ומלווים אותו לכל אורך התהליך מתחילתו עד סופו, עד להשגת היעד שהוצב מראש, כתוצאה הרצויה ביותר עבור הלקוח. אנו מעניקים ללקוח יחס מועדף ושומרים על קשר ישיר ורציף עם הלקוח לאורך כל הדרך. אצלנו תקבלו מענה אנושי באשר להתקדמות התיק, ללא צורך ב'קודים וסיסמאות'.

שירותי הערעור שתקבלו אצלנו
שירותי הערעור שתקבלו אצלנו

סיכום והמלצות לגבי הגשת ערעור בתחום הנדל"ן

לפיכך אם נדחתה בקשה שלכם לקבלת היתר בנייה, כאזרחי ישראל אתם רשאים להגיש ערר. את הערר אתם מגישים לוועדת העררים המשמשת כוועדת משנה לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. בוועדה זו תוכלו לערער כנגד כל החלטה שהתקבלה באחת מהוועדות המחוזיות לתכנון ובנייה או כנגד אחת משאר הוועדות הקשורות לתחום הבנייה. בוועדת העררים תוכלו לערער הן כנגד החלטת אישור היתר בנייה והן כנגד החלטה שלא לאשר היתר בנייה. הן כנגד רישיון לבנייה והן כנגד צו הריסה של מבנה.

את הערעור ניתן להגיש על פי חוק, הן על ידי עורך דין והן שלא על ידי עורך דין (אולם כפי שכבר הוכחנו בתחילת המאמר, מומלץ מאוד לשכור שירותי עורכי דין נדל"ן תל אביב לצורך כך). הזמינו אצלנו עכשיו פגישה ונוכל לבחון את המקרה וכיצד אנו יכולים לעזור לכם.

המלצות לגבי הגשת ערעור
המלצות לגבי הגשת ערעור
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button