עורך דין לענייני נדלן

משרד עורכי דין נועם קולודני ושות', משרד עורך דין לענייני נדלן, אשר מספק שירותי עורך דין נדלן במרכז, כמו גם שירותי עורך דין נדלן בירושלים ולמעשה בכל רחבי הארץ. שירותי המשרד רבים ומגוונים, וניתנים במגוון תחומים הקשורים לנדלן ולמקרקעין – החל מסיוע בעריכת או אכיפת חוזה מכר מקרקעין ועד לסיוע בכל הנוגע להליכי תמ"א 38.

עורך דין לענייני נדלן
עורך דין לענייני נדלן

איך לבחור עורך דין לענייני נדלן

בשעה טובה אתם עומדים לבצע את אחת העסקאות הגדולות והמשמעותיות בחייכם! רגע לפני, יש כמה נקודות שאסור להתפשר עליהן בבחירת עורך דין נדלן במרכז:

בחרו בעורך דין שמתמחה רק בנדלן – תחום המקרקעין מלא בפרטים קטנים שחוסר ידיעתם יכולה להוביל לנזק גדול, ולכן חשוב שעורך הדין יכיר את כל הדקויות. אמנם לא קיימת תעודה שמעידה שעורך הדין מתמחה במקרקעין, אך בהחלט אפשר ורצוי לבקש לראות תעודות של השתלמויות בתחום.

הזול הוא היקר – המחיר הזול מעיד הרבה פעמים על כך שעורך הדין מעדיף כמות על איכות ולוקח על עצמו תיקים רבים אך משקיע בהם את המינימום הנדרש. כשמדובר בעסקאות כל-כך גדולות וחשובות, עדיף להשקיע יותר כסף כדי להיות בטוחים ורגועים.

הניסיון חשוב – אל תתביישו לשאול את עורך הדין כמה זמן הוא עוסק ספציפית בתחום המקרקעין, והאם הוא טיפל במקרים דומים למקרה שלכם בעבר. תוכלו אפילו לבקש מעורך הדין להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלו ולדבר איתם.

קחו עורך דין משלכם – קונים דירת קבלן? החדשות הטובות הן שאתם עומדים להיכנס לדירה חדשה לגמרי. החדשות הפחות טובות הן שתאלצו לשלם שכר טרחה לעורך הדין מטעם הקבלן, אבל למרות שאתם משלמים לו (ומשלמים לא מעט), עורך הדין מטעם הקבלן לא יכול לייצג אתכם בשל ניגוד אינטרסים.

לכן, לא חשוב כמה הקבלן נתפס כאמין וכמה המוניטין שלו גבוה, אל תוותרו על שכירת עורך דין מקרקעין שייצג אתכם בחוזה מול הקבלן. חיפוש קצר בגוגל יעיד שקשה מאוד למצוא חברת קבלן, טובה ככל שתהיה, שלא נתבעה לפחות פעם אחת על ידי רוכש.

נסו לברר את רמת הידע המקצועי של עורך הדין – לרוב עורכי הדין, גם כאשר ישנה התמחות, ישנן תתי התמחויות. למשל, ישנו עורך דין מקרקעין אחד שמתמחה בחוזי מכר, ולעומותו עורך דין אחר מתמחה בערעורים או אפילו פטור מהיטל השבחה במקרים מסוימים.

עורך דין נדלן במרכז
עורך דין נדלן במרכז

המעטפת המשפטית שאנו מעניקים כוללת את שלבי העסקה מא' עד ת', החל משלבי הבדיקות המקדימות של הנכס או הקרקע, משא ומתן לחתימת ההסכם, היבטי מיסוי מקרקעין, וכל עניין משפטי שעולה בדרך עד להשלמת העסקה במלואה.

עורך דין נדלן במרכז

כשניגשים לבחור עורך דין מקרקעין, מילת המפתח היא המלצות. עורך דין מקרקעין טוב הוא כזה שייתן לכם יחס אישי, יסביר לכם כל צעד וילחם בשבילכם על כל סעיף בחוזה. הדרך הטובה ביותר להבטיח שעורך הדין שאתם בוחרים יהיה כזה היא להסתמך על המלצות, ורצוי על כמה שיותר.

כמו כן, חשוב לוודא את רמת הידע המקצועי של עורך הדין, שכן חלק מתפקידו של עורך דין הוא לבצע בדיקות לפני רכישת דירה, למשל, וכדאי, כמובן, שעורך הדין ידע לבצע את הבדיקות הללו.

בין היתר, עורך דין ידע לבצע בדיקה מקיפה של נתוני הנכס, הזכויות הרשומות בלשכת רישום המקרקעין, מנהל מקרקעי ישראל, המינהל האזרחי האיזורי, חברה משכנת, רשויות מקומיות, ובוועדה לתכנון ובניה.

כמו כן, בדיקות עיקולים, שעבודים, משכונות, הערות, בדיקות עבירות בניה, חריגות, הליכים משפטיים וצווי הריסה, ייעוץ בתחום מיסוי המקרקעין (מס שבח, היטלי השבחה ומס רכוש), אפשרויות פריסות תשלומים, והכי חשוב – הערכת סיכונים/סיכויים עבור העסקה/הליך.

עורך דין נדלן בירושלים
עורך דין נדלן בירושלים

שירותי עורך דין נדלן בירושלים

מוכרים או רוכשים דירה ? שוכרים או משכירים דירה? מצטרפים לקבוצת רכישה? רוצים לדעת כיצד ניתן לחסוך בתשלום מיסים כגון מס רווח על מכירת דירה? צריכים עזרה ברישום בית משותף או בפתרון מחלוקות או סכסוכי שכנים בבית משותף?

אין ספק שתהליך מהסוג הזה חייב להיעשות בליווי צמוד של איש מקצוע המכיר היטב את רזי התהליך, היודע כיצד ומתי להימנע מבעיות ותקלות הצפויות בדרך, באילו דרכים ניתן להוזיל את העלויות ומה הדרך הטובה והקצרה ביותר עד לפתרון.

בעסקאות והליכי מקרקעין, תפקידו של עורך הדין הוא לייצג אך ורק את האינטרס של הלקוח, לבחון וללוות את העסקה, לסייע בקיום הבדיקות הנדרשות, לבדוק את המסמכים המשפטיים, מסמכי הקניין ומסמכי התכנון, לסייע בתכנון מיסוי העסקה, לסייע בניהול הסיכונים, ולסייע בניהול המשא ומתן והחתימה על ההסכם.

אנו מלווים את הלקוח בכל שלבי העסקה/הליך תוך ביצוע בדיקות מקדמיות ברשויות ובגופים השונים ומתן תשומת לב לסוגיות המשפטיות, הכלכליות והמיסויות של העסקה/הליך. עד לשלב השלמת העסקה/הליך בהצלחה.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו לפרטים ושאלות בנושאים שונים הקשורים לתחום הנדל"ן.

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button