עורך דין חברה

עורך דין חברה בעל ניסיון ישמור על החברה מבורות רבים. עורך דין לחברה שאינו מנוסה בכך יכול לפגוע בעסק כולו. עו"ד חברה איכותי יעשה הבדל משמעותי בחברה כולה. עורך דין לדיני חברות צריך להיות בקיא בשינויים ובחידושים בתחום על מנת לעבוד באופן יסודי ולהביא למיצוי הזכויות וקידום האינטרסים של החברה. עורך דין דיני חברות ומה חשוב לדעת – נועם קולדני עו"ד דיני חברות

עורך דין חברה בע"מ – מה עושה עורך דין לחברה

עורך דין חברה
עורך דין לחברה

עורך דין נכסים – במידה ואתם זקוקים לייעוץ או ליווי של ייצוג בכל הקשור אל תאגיד או חברה, כמו גם במידה ואתם זקוקים לייצוג בבית משפט וחשוב לכם ניסיון וותק בתחום עורך דין לדיני חברות נשמח לעזור לייעץ ולייצג.

אנו מייצגים באופן שוטף תיקים מסוג זה ומביאים בקיאות רבה הן בחומר הרלוונטי והן בביצוע ההתנהלות בתיק ומול הגרומים החשובים להצלחתו. אנו בקיאים בכל הקשור אל חברות גם במישור העסקי יחד עם הפן המשפטי בארץ כמו גם במצבים בינלאומיים בתחום דיני החברות והתאגידים. אנו מייצגים בעלי מניות, חברות מנהלים וכל הצדדים הקשורים בכך.

 עורך דין לחברה – עו"ד חברה

עורך דין להתנגדויות בניה שונה מבחירת עורך דין לחברה – עו"ד חברה ייעץ לתאגידים כולל חברות שותפויות ועמותות מסוגים שונים. כאשר יש ייצוג כמו גם ליווי משפטי שוטף החברה, העמותה התאגיד וכו.. פועלים באופן מדויק וטוב יותר ומעבר לכך ישנה התנהלות תקינה המובילה לסגסוג כלכלי ומשפטי. עורך דין חברה ממשרד קולדני מטפל לאורך שנים בנושא זה ונוגע גם בצדדים שונים של עסקאות החברה שלרוב נדרשים אישורים ייחודים, כמו גם עסקה של בעלי עניין, או ליווי וייעוץ בכל הקשור למשרות ולאורגנים של החברה, דירקטוריון ודיווחי רשויות וכדומה.

עו"ד חברה
עורך דין לדיני חברות

לעורכי הדין קולדני יש ניסיון פרקטי כמו גם ידע רחב בכל הקשור אל מצבים מורכבים בדיני חברות. אם אתם מעוניינים להתקשר עם עורך דין לענייני חברות הילווה אתכם לאורך כל הדרך ותוכלו לנהל את העסק שלכם בראש שקט, זוהי הכתובת לכך.

עורך דין לדיני חברות – מה מספק עו"ד דיני חברות

ועדה פתוחה – אנו נסייע בטיפול ואף בהקמת החברה או התאגיד במקרה הצורך. יינתן ייצוג כמו גם טיפול בהסכם שישמש לרכישה של החברות, כמו גם רכישה של פעילות חברה או רכישת מניות או עסקאות בין בעליה.

במידה ומצאתם את עצמכם במאבק שליטה או בסכסוך כזה או אחר נוכל לייצג אותך וכך גם אם צצות בעיות בין בעלי מניות ושותפים. לא פעם נטפל במקרים של תביעות קיפוח או תביעה נגזרת, אנו מכירים לעומק את נושא תביעות להרמת מסך ומייצגים לאורך שנים מקרים שונים של בקשה לפירוק חברה. נוכל במידת הצורך להכין חוות דעת משפטית בנושא הקשור אל דיני התאגידים או דיני חברה. נמלא את דרישת הדיווח לרשם החברות ועוד אין ספור צדדים משפטיים הנושקים לעסקיים בכל הקשור אל חברות והניהול המשפטי.

עורך דין לחברה
עורך דין חברה

עורך דין דיני חברות נועם קולודני מייעץ לאורך שנים ללקוחותינו בכל הקשור אל החקיקה והרגולציה ותחומים נוספים המתקשרים אל ניהול חברות כולל הגבלות על העסק וכל הקשור בדיני עבודה.

מעבר לניסיון וותק בתחום זה אנו מביאים יכולות גבוהות של משא ומתן כמו גם פתירת סכסוכים ומיקסום הפן העסקי ומעל הכל הגנה על העסק שלך. כאשר עו"ד חברה עושה את עבודתו נאמנה ההשפעה על החברה או התאגיד היא ישירה. חשוב להבין שעבודה שאינה יסודית יכולה לפגוע עמוקות בתאגיד, עסק, חברה וכדומה ואף להביא לפירוקה עקב התנהלות משפטית שאינה נכונה.

עורך דין חברה | עורך דין לחברה | עו"ד חברה | עורך דין לדיני חברות | עורך דין דיני חברות | עו"ד דיני חברות

 

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button