עורך דין נכסים

עורך דין נכסים המתמקצע בתחום זה יוכל להביא לתוצאות מדהימות. כאשר מתקשרים עם עורך דין לנכסים חשוב לוודא שזה אכן עיקר עיסוקו שכן לא כל עו"ד יוכל להיות עבורך עורך דין לנכס שלך ובפרט כאשר מדובר על מצב סבוך ומורכב. עו"ד נכסים יוכל לייצג אותך ולדאוג לאינטרסים שלך אך לא פעם מביא עו"ד לנכסים למצב אידיאלי של עסקה טובה ומדויקת יותר עבורך גם ברמה העסקית במשא ומתן. מידע בנושא מפי עורך דין לענייני נכסים –  עורך דין נכסים נועם קולודני

עורך דין נכסים

עורך דין נכסים
עורך דין לנכסים

עו"ד התנגדויות לתכנית בניה – בשלב הראשוני ממש טרם רכישת דירה חדשה מקבלן או דירת יד שנייה חשוב לקחת עורך דין נכסים וותיק בתחום. גם כאשר ולא פחות חשוב כשאתם רוצים למכור נכס שברשותכם, או רוצים להשקיע בדירה על מנת שתוכלו להשכיר את הנכס וכדומה, כמו גם כאשר יש קרקע או מגרש שמטרתכם למכור או להקים בו פרויקט נדלן, חשוב לקחת עורך דין לנכסים המבין בסוג הנכס איתו אתם מתמודדים.  אם אתם לקראת קניה של מגרש לבניה או הינכם מעורבים או הייתם רוצים לקחת חלק בפרויקט פינוי בינוי, תמ"א 38 ועוד.. חשוב לוודא כי עו"ד נכסים שבחרת בעל ניסיון בכך.

במידה ואתם שוכרים או משכירם נכסים, פגשתם לא פעם את המורכבות שבעניין, חשוב לעשות את החוזים באופן מדויק ולהימנע מצרות עתידיות. בנוסף אם מצאתם את עצמכם מעורבים בתביעות משפטיות בעקבות הנדל"ן, בין אם מדובר על פינוי או תשלום דמי שכירות, פרויקט תמא, סרבני דיור, פיצוי על ליקויי בניה ועוד ועוד נושאים הקשורים במיסוי תוכלו לפנות עלינו לטיפול מעמיק ומדויק.

עורך דין לנכסים מקרקעין

תחום נכסי המקרקעין וליווי של פרוייקט נדל"ני הוא נושא משפטי ספציפי שלעתים דורש מורכבות גבוהה וכמובן כמו בכל תחום המקרקעין בקיאות גדולה בחומר. אין ספק כי עו"ד לנכסים בעל הניסיון כדי לבצע עסקאות נכסים יוכל לשנות את פני הדברים לטובה ולוודא כי  הרווחים שלכם יגיעו למקסימום ברמה החוזית ולעתים אף העסקית וכמובן עו"ד לנכס איכותי יגן עליכם ועל האינטרסים שלכם גם לעתיד. תחום זה דורש יכולות משפטיות גבוהות, גם ידע נרחב וגם יכולות ניהול משא ומתן וניסוח חוזים.

עו"ד נכסים
עורך דין לענייני נכסים

להימנע מנושא סכסוכי שכנים – בין אם רוכשים או מוכרים דירה או נכס לרוב ידובר על סכום משמעותי וגבוה עבור הצדדים לעניין. לא מומלץ לחסוך על עו"ד איכותי ועל מנת להבטיח את הטוב ביותר עבורך חשוב לקחת עו"ד המתמקצע ספציפי בסוג הנכס שלך או הנכס בו אתה מעוניין. כך או כך אל תנסו לעשות עסקה בעצמכם ללא ייצוג משפטי ראוי! כמו גם לא מומלץ לבחור עו"ד משותף אלא עורך דין המייצג אותך ואת האינטרסים שלך.

עורך דין לנכס – עו"ד נכסים

לא להתפשר על עו"ד המשפחה שלכם אותו אתם מכירים ועליו אתם סומכים אך אין לו ידע וניסיון ספציפי בתור עו"ד לנכס שלך לפי סוגו. תחום המקרקעין ובפרט עורך דין נכסים חשוב וקריטי לעתיד הכלכלי שלך ובמידה הוא לא תחום המומחיות של העורך דין שלצדך זהו סיכון שלא מומלץ לקחת. אנו מזהירים מפני כך מפני שלא פעם הלקוחות שלנו הגיעו אחרי מצב שכזה ובסוף מצאו עצמם משלמים עמלה כפולה וחבל.

אנו משרד עורכי דין לנכסים בעל ניסיון וותק של שנים בתחום זה. אנו נשמח לסייע לכם בכול שלב ושלב של המכירה או לחלופין ברכישה והשבחה של נכס, מיסוי ועוד. אנו נגן על זכויותיכם, ונייצג אתכם מול מי שצריך לאורך כל הדרך ובכל בעיה שתתלווה או תצוץ בזמן ההליכים הרלוונטיים.

עו"ד לנכסים – למה חשובה הבחירה של עורך דין לענייני נכסים

עורך דין לנכסים
עורך דין נכסים

כולנו הכרנו ושמענו על מצבים בהם רוכשים של נכסים כאלה ואחרים נפלו בפח ובעקבות כך איבדו את הכסף שלהם ונכנסו לחוזים ורכישות שהתגלו כשקריים או מזויפים והיו ללא תוקף כלל. עורך דין נכסים בעל המיומנות הנדרשת יכול לזהות ולבדוק את הנכס לעומק ולעמוד על טעויות או הטעיות כאלו ואחרות. אנו זמינים למענכם בכל שלב לענות על שאלות וללוות אתכם במקרה הצורך, אנו מייצגים תיקים מסוג זה לאורך שנים ומביאים ניסיון רב.

לנושא – ועדה פתוחה

עורך דין נכסים | עורך דין לנכסים | עורך דין לנכס | עו"ד נכסים | עו"ד לנכסים | עורך דין לענייני נכסים | עורך דין נכס

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button