מה צריך לדעת בנוגע לליטיגציה של נדלן

ליטיגציה היא ייצוג והופעה בבית המשפט. עורך דין נדלן העוסק בליטיגציה צריך להוכיח בפני השופטים בעת הדיון כי הצדק עם הלקוח שלו. הוא צריך להיות בקי היטב בחומר ובעל כושר שכנוע ורהיטות. ליטיגטור של נדלן צריך להיות בעל שליטה מלאה בתחום המקרקעין והנדלן וכן בפסיקות בית המשפט בתחומי הנדלן.

מה צריך לדעת בנוגע לליטיגציה של נדלן

ליטיגטור חייב להיות טוב בניסוח התיק בכתב ובעל פה. כמו כן הוא צריך להיות מומחה לחקירת העדים הנוגדים את טענותיו. לא כל עורך דין יכול להיות ליטיגטור הוא צריך להיות בעל כישורים הנדרשים בכדי לעשות את מלאכתו נאמנה. ליטיגטור צריך להיות מהיר הבנה וגמיש. כמו כן הוא צריך להיות בעל כושר רטורי. אם אתם סוגרים כרגע עסקת נדלן, עליכם לדעת כי ייתכן שתזדקקו לעו"ד ליטיגציה.

כאמור, אם אתם מבצעים כרגע עסקת נדלן או שביצעתם לאחרונה, מוטב שתהיו מוכנים לשכור שירותי ליטיגטור. כמו כן אם נתגלעו מחלוקות בינכם למוכר או בינכם ללקוח במצב שאין מנוס מהתדיינות משפטית, אתם צריכים לדעת מה זה ליטיגטור ומה הכישורים הנדרשים. משרד עורכי דין תכנון ובניה העוסק בליטיגציה של נדלן עוסק בחוזי נדל"ן, בדיני המקרקעין והבנייה, בסכסוכים בין הקבלן ליזם, בסכסוכים בין משכיר לשוכר, בתביעות בעניין ליקויי בנייה ועוד.

במקרה זה תצטרכו עורך דין תקיף שייצג אתכם נאמנה ויידע להילחם על הטענה שלכם. כמעט כל אחד מאתנו נתקל לפחות פעם אחת בחייו עם עסקת נדלן יקרת ערך. לכן, מומלץ כבר בשלב הקנייה או המכירה לפנות לעורך דין שיוכל לשמש כליטיגטור בעת הצורך.

מה צריך לדעת בנוגע לליטיגציה של נדלן
מה צריך לדעת בנוגע לליטיגציה של נדלן

למה לא להתפשר על פחות מליטיגציה מקצועית בנדלן

נסכם כמה סיבות שבגינן אסור להתפשר על פחות מליטגציה מקצועית בתחום הנדלן:

  • מדובר בדרך כלל בעסקאות גדולות, בהיקפים כספיים גדולים.
  • דיני המקרקעין הם מורכבים, במיוחד בישראל.
  • חוזי המקרקעין הם ארוכים ומורכבים.

אבל לא רק בנדל"ן. תחומים נוספים שבהם נוהגים להשתמש בעורך דין ליטיגטור הם: ליטיגציה מסחרית, ליטיגציה בתחום הפלילי, בדיני המשפחה, בדיני מיסים, בנזיקין ועוד. עורך הדין שלכם שמשמש גם כליטיגטור ייצג אתכם גם שרכישת או מכירת הדירה או נכס הנדלן שלכם, הוא ייעץ לכם בתחום חוזי המכר, הוא יעשה לכם את הרישומים במוסדות הרלוונטיים, הוא ייעץ לכם בדיני המיסוי של המקרקעין (הכוללים את תשלומי מס רכישה, מס שבח וכו') ובנושאי התכנון והבנייה בכלל.

עורך דין ליטיגציה ייצג אתכם בסכסוכים, בהפרת חוזה, בשותפות שנקלעה לוויכוח, באיחור במסירת הדירה ועוד. תביעות שכיחות בעסקאות מכר הן: נזקי רטיבות, פינוי שוכר, ליקויי בנייה, ויכוחים הנוגעים לתמ"א 38 ועוד. ליטיגטור של נדל"ן חייב להגיב במהירות לכל סיטואציה ולהיות מוכן לכל תרחיש. מדובר בעבודה קשה שלא כל עורך דין מוכן לעשות.

ליטיגציה מקצועית בנדלן
ליטיגציה מקצועית בנדלן

מתי ואיך מומלץ לפנות לעורך דין ליטיגציה

כששוכרים שירותי עורך דין ליטיגטור, צריך לתת את הדעת גם לנראות ולייצוגיות שלו. בליטיגציה זה מאוד חשוב ויכול להכריע. אם אתם רוצים לתבוע את הצד שכנגד או אם אתם יודעים שהצד שכנגד רוצה לתבוע אתכם מומלץ לכם לפנות לייעוץ עורך דין ליטיגטור ולהקדים את התובע. ולא רק בעסקאות נדל"ן תזדקקו לעורך דין העוסק בליטיגציה של נדל"ן אלא גם בירושה תצטרכו לעיתים להשתמש בשירותיו של עורך דין ליטיגטור.

משרדנו עוסק זה שנים רבות בליטיגציה של נדלן ובליטיגציה מסחרית. הן בפרויקטים של התחדשות עירונית ובפרויקטים סטנדרטיים של בנייה כמו גם במקרים של התנגדות להרחבת מרפסת בבית משותף. פרויקטים של התחדשות עירונית צוברים תאוצה במדינת ישראל ומשרדנו הוא בין המשרדים היחידים בארץ המתמחים בליטיגציה של נדלן בתחום זה. בישראל על פי חוק חייבים כל הצדדים לשכור שירותי עורך דין בפרויקטים של התחדשות עירונית. זאת לצורך קביעת ושמירה על זכויות הצדדים וכן סוגיות משפטיות נוספות הנוגעות לעסקאות אלו.

בפרויקטים של התחדשות עירונית אנו מייצגים את הלקוחות עוד בשלב של לפני בחירת היזם ועד לשלב של רישום הבית. אנו משיגים עבור לקוחותינו את המירב בכל תיק שאנו מייצגים אותם. אנו רואים את תפקידנו לא רק לייצג את הלקוח בערכאות השונות וברשויות אלא גם בכדי להתריע בפניו על עסקאות לא ראויות.

קבעו עכשיו פגישה לא מחייבת אצלנו במשרד.

מתי ואיך מומלץ לפנות לעורך דין ליטיגציה
מתי ואיך מומלץ לפנות לעורך דין ליטיגציה
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button