היתר לקווי בניין

רוצים לדעת אודות היתר לקווי בניין? בשורות הבאות נביא לכם מידע אודות היתרי בנייה. ובכל מקרה אתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו בכדי לקבל ייעוץ משפטי על כל מה שתרצו לדעת בנושא היתרי בנייה. על היתרים לסגירת מרפסת, חוק הפרגולות, היתר לתמ"א 38 וכן מה שתרצו לדעת בעניין פתיחה כלומר פריצה של חלון במקום שלא היה קיים וכו'.

כמו כן תוכלו לקבל אצלנו ייעץ ומידע רב אודות השלבים שכרוכים בקבלת היתר בנייה, מתי לא ניתן לקבל היתר בנייה ועוד. ככלל, כל שינוי המבוצע במבנה, בוודאי ובוודאי כשמדובר בשינוי חיצוני, מצריך היתרי בנייה. ההיתר ניתן כמובן בהתאם ובמסגרת מה שמופיע בתב"ע (תכנית בניין עיר) אודות אותו שטח והייעוד שלו. (מגורים, מסחרי, ציבורי וכו').

עורך דין מקרקעין לבקשת היתר לקווי בניין

הבקשה לקבלת היתר בנייה מוגשת לוועדה לתכנון ובנייה באותו עיר בה מצוי הקרקע או המגרש שעליו מתכוונים לבנות. בבקשה חתומים מגיש הבקשה שזה בדרך כלל אדריכל, וכן פרטים של שאר אנשי מקצוע שילוו את הפרויקט, פרטי היזם ופרטים רלוונטיים נוספים. לאחר הגשת בקשה להיתר בנייה וכל המסמכים הנדרשים ובמידה והתכנון אכן תואם את התב"ע תעניק העירייה כל הגופים הרלוונטיים את ההיתר המיוחל.

שינוי שבוצע במבנה ללא היתר יכול להוות עבירה פלילית ולכן לפני כל פעולה שכזאת ואף אחרי שכבר בוצעה בנייה ללא היתר, מומלץ לבוא בהקדם להתייעצות עם עו ד מקרקעין המתמחה בתחום זה באופן ספציפי. כי לפי החוק הבסיסי היבש, חוק התכנון והבנייה בסעיף 145 של החוק, רוב השינויים הנעשים במבנה מחייבים קבלת היתר בנייה.

הוצאת היתרי בנייה היא רק אחת מהתחומים בהם עוסקים עורכי דין של תחום הנדל"ן. ישנם מקרים בהם נדרשת התערבות וסיוע של עורך דין נדל"ן. אז איך מחפשים עורך דין נדל"ן שיתאים לכם? ובאיזה עסקאות צריכים להשתמש בשירותי עורך דין נדל"ן? כמובן שככל שעורך הדין הוא יותר ותיק ויותר בעל ניסיון יש לו יתרון רב על פני עורכי דין אחרים.

היתר לקווי בניין
היתר לקווי בניין

באיזה עסקאות צריכים להשתמש בשירותי עו"ד נדל"ן

עורך דין נדל"ן מלווה את לקוחותיו בקניית או מכירת דירה. הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים כמו קבלנים, יזמים וכדומה. על עורך דין נדל"ן לייעץ ללקוח כיצד ניתן לחסוך במיסוי המקרקעין שהם לפעמים ניתנים לשינוי על ידי חישוב שונה או על ידי שינוי מראש בתוכן והגדרת העסקה וכן לספק מידע אודות חוק הדייר הסרבן, אם יש צורך בכך.

אנו במשרד עו"ד קולודני ושות' נלווה אתכם במקצועיות בעסקאות כמו רכישת דירה, הן דירת קבלן והן דירה יד שנייה, ננסח עבורכם או נבדוק את החוזה הקיים, נשמור עברכם שהחוזה לא יהיה מוטה לצד הקבלן. נעזור לכם לחסוך במיסוי המקרקעין, התנגדות בפרויקט תמ"א 38 ועוד. ישנם הרבה שתוהים ושואלים האם הם מחויבים לשכור עורך דין בקנייה של דירה.

התשובה היא שאין שום חוק המחייב זאת, אולם שאלו את מי שקנה דירה ללא ייצוג של עורך דין או על ידי ייצוג של עורך דין שאינו מתחום הנדל"ן, האם בדיעבד לאחר מעשה הם היו עושים זאת שוב. לעומת זאת עורך דין נדל"ן עומד לצדכם בכל שלבי העסקה עד לסיומה ואף לאחר מכן אם יש צורך.

אתם צריכים עורך דין נדל"ן? צריכים ייצוג אצל המפקח/ת על רישום מקרקעין? רוצים להגיש בקשת היתר לקווי בניין וכדומה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

באיזה עסקאות חייבים שירותי עורך דין נדלן
באיזה עסקאות חייבים שירותי עורך דין נדלן
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button