עורך דין מקרקעין – צוות המשרד

עורך דין מקרקעין

משרד קטן - שירות גדול.

עו”ד ונוטריון נעם קולודני

noam@kolodnylaw.co.il

נעם הוא בעל מומחיות כללית בתחום המקרקעין, בתחום הנדל”ן ובפרט בתחום התכנון והבנייה, והוא מוביל את תחום ההתנגדויות והעררים לרשויות התכנון והבנייה במשרד. בעברו שימש כמנכ”ל חברה לצילומי אוויר, אשר עסקה במיפוי, ליווי תוכניות מתאר, איתור חריגות בנייה ותכנון.

נעם מחזיק בתארי LL.B ו-LL.M במשפט עסקי מהמרכז הבינתחומי הרצליה ויש לו תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות שיווק מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

על משרד עורך דין מקרקעין – עורכי דין קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

■ עו”ד תכנון ובנייה ■ עו”ד מקרקעין ■ הפחתת ארנונה ■ ליטיגציה מסחרית ■ עו”ד חברות

נסיון עשיר בתחום המקרקעין בטיפול בעסקאות מקרקעין, נדל”ן, מכר ורכישת דירות

עו”ד מקרקעין  – משרד עורכי דין נדלן ומקרקעין המספק שירות ליווי וייעוץ לכל סוגי העסקאות. משרד עורך דין מקרקעין קולודני ממוקם ברמת גן ומספק שירותי עו”ד מקרקעין כבר שנים, מוביל בתחום ובין  עורכי דין מקרקעין כמו גם עורכי דין מקרקעין המוכרים בארץ.

המשרד מתמחה בעסקאות נדל”ן ומקרקעין, החל מפרויקטים מסחריים וייזום, וכלה בעסקאות מכר יד שנייה, הסכמי שכירות, מיסוי מקרקעין ורכישה מקבלן. שירותי המשרד כוללים ייעוץ וליווי צמוד ושירותים משלימים מול רשויות המסים, לשכת רישום מקרקעין (טאבו), רשות מקרקעי ישראל (“מינהל”) ואחרות, תוך ייעוץ מלא בסוגיות מיסוי מקרקעין.

משרד עורכי דין לנדלן – קולודני ושות’ צבר לעצמו מוניטין רב בתחום התכנון והבנייה. המשרד מתמחה בניהול הליכים בוועדות מקומיות לתכנון ובנייה, ועדות ערר וועדות מחוזיות. המשרד לא מהסס לצאת למאבקים הכוללים הגשת התנגדויות ועררים, ובכלל זה נגד רשויות ותאגידים.
האני מאמין שלנו הוא לא להניח לתיק עסקי ומשפטי עד להשגה מוחלטת של יעדי הלקוח במהירות וביעילות.

התמחות ייחודית בדיני מטרדים

עורך דין למטרדים במרכז

במשך השנים פיתח משרד עורכי דין קולודני התמחות ייחודית בדיני מטרדים ציבוריים ובהסרת מטרדים ציבוריים כגון:

  • מטרדי בנייה
  • מטרדי רעש
  • מטרדי זיהום אויר
  • מטרדי אנטנות סלולאר
  • מטרדי זיהום סביבתי מול רשויות המדינה ומול גופים מסחריים היוצרים מטרד

עו”ד נדלן קולודני בעל רקע עשיר בתחום התכנון ובנייה ולעיתים קרובות משתמש בטכניקות משפטיות מעולם הנדל”ן כדי להפסיק את פעילות המטרדים. משרד עו”ד סכסוכי שכנים נחל הצלחות משמעותיות בסגירת מטרדים ציבוריים בישראל.

פתרון משפטי כולל לחברות

המשרד מספק פתרון משפטי כולל לחברות בתחומי המשפט המסחרי ובתחומים נלווים כמו דיני עבודה ומיסוי מוניציפאלי. שנים של ניסיון מעולם הניהול והעסקים טרם הקמת המשרד תורמות להישגיו של עו”ד מקרקעין קולודני. המשרד מנוסה לא רק במתן שירותים משפטיים לחברות, אלא גם בהשגת פתרון המתאים למציאות העסקית של הלקוח.

שורה ארוכה של לקוחות מרוצים 

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים הקשורים בנושאי עו”ד מקרקעין ועסקאות עו”ד מקרקעין ועוד, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

בנושא רכישה ומכר –  הין אם אתה מעוניין למכור או לקנות נכס למגורים או מסחרי חשוב להיערך נכון לרכישה או לתהליך המכירה. זה זמן נכון להתקשר עם עו”ד מקרקעין מומלץ וזאת על מנת לדאוג לאינטרסים שלך כבר בשלב הראשון.

למרות שעסקאות מסוג זה הן נפוצות חשוב להכיר כי עסקאות נדל”ן הן מורכבות ומועדות לתקלות ויש להכיר את החומר מבחינה פרוצדורלית ויש להיות בקיא בחוקי המיסוי והעבודה מול הרשויות כמו גם להכיר לעומק את דיני המקרקעין והתנהלות מול הגופים הממשלתיים ולרוב גם מול הבנק. שימו לב כי בחירת עו”ד למקרקעין שינהל לצידך את הליך העסקה, מכיר לעומק את הסוגיות הנדרשות וכי היינו בעל היכולת לנהל משא ומתן כמו גם את הרכישה בזמן הקצר ביותר ובאופן היסודי ביותר.

רק עו”ד מקרקעין טוב יהיה מעודכן בשוטף בכל התקנות המשתנות תכופות ויכול לנהל את הרכישה או המכירה ללא רבב.

וודא כי  משרד עורך דין מקרקעין אותו בחרת מספק פתרונות בעסקת מקרקעין ומכיר את תשלומי מסים וכל האגרות וההיטלים הנלווים לכך. יש לוודא כי יוכל לעזור לצמצם את עלות המס שיהיה עליך לשלם וכי היינו בעל ניסיון עם התנהלות שמאים נדל”ן ותהליכי הפחתת מס. אחד הדברים החשובים הוא יכולת טובה של ניהול מו”מ ואחד הנקודות הקריטיות להצלחת התהליך. המשא ומתן חשוב בכל שלב בעסקה ויש להשתמש בו לאורך כל הדרך על מנת להגיע אל מימוש הפוטנציאל בדרכי נעם.

משרד עורכי דין נדלן | משרד עורך דין מקרקעין | עו”ד מקרקעין | עורכת דין מקרקעין | עו”ד נדל”ן תל אביב | עו”ד נדלן |עורכי דין לנדלן | עורך דין מקרקעין רמת גן | עו”ד מקרקעין רמת גן | עורך דין לענייני נדל”ן

[toc]

עורך דין מקרקעין
עורכי דין מקרקעין
עורך דין לענייני נדלן
עו"ד מקרקעין
עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button