עורך דין תביעה נגד קבלן

אנו משרד עורך דין תביעה נגד קבלן, מתמחים בהכנת תביעה ייצוגית או פרטית, נגד קבלן כללי או נגד קבלן שלד, וכן תביעה נגד קבלן בניין ועוד. ומתי נמליץ על תביעה קטנה נגד קבלן?

עורך דין תביעה נגד קבלן – סקירת סוגי התביעות נגד קבלנים

אתם מחפשים עורך דין תביעה נגד קבלן? רוצים לקבל פיצויים על עוגמת הנפש? על ליקויים? על איחור במסירה? על פציעה באתר הבנייה במהלך הבנייה? אנו משרד עורך דין תביעה נגד קבלן עם הרבה ניסיון והרבה קבלות בתחום. מניסיוננו ברוב הפעמים לא תצטרכו להגיע לתביעה משפטית, ברוב הפעמים תוכלו להסתפק במכתב עורך דין תביעה נגד קבלן כבר תהייה מיותרת. בקיצור דברו אתנו וכבר תעשו 50% מהדרך, תקבלו ייעוץ מקצועי וליווי עד שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

עורך דין תביעה נגד קבלן
קשה למצוא עורך דין שמומחה בתביעה נגד קבלן

תביעה ייצוגית נגד קבלן

בישראל מתבצעים מדי חודש יותר מ-10,000 עסקאות נדל"ן, כך על פי נתונים ממשרד האוצר. הרבה מן העסקאות הן עסקאות שגורמים רבים משותפים להם, כגון רכישת דירות בבניינים משותפים. לעתים רבות ודי שכיחות עולות העסקאות על שרטון וסעיפי ההרתעה שבחוזה כבר אינם מספיקים יש צורך בתביעה ייצוגית נגד קבלן. בהתאם לכלל שהשלם גדול מסך חלקיו תביעה ייצוגית נגד קבלן יש לה אפקט יותר חזק. תביעה ייצוגית נגד קבלן היא תביעה נגד קבלן שיפוצים או קבלן בנייה שמוגשת על ידי אדם יחיד המייצג קבוצה גדולה שנפגעה באופן דומה.

תביעה ייצוגית נגד קבלן
תביעה ייצוגית היא תביעה של אנשים רבים נגד קבלן אחד

תביעה נגד קבלן שלד

תביעה נגד קבלן שלד לדוגמא היא תביעה על אדם שנפגע בתוך אתר הבנייה בשל מפגע בטיחותי באתר, האחריות על בטיחות האתר נמצאת תחת אחריותו של מנהל העבודה שמועסק על ידי הקבלן. האנשים העלולים להיפגע באתר הם עובדי הבנייה, מבקרים שבאים (באישור מנהל העבודה בלבד, השאר אינם באחריותו) להתרשם מדירה טרם חתימה על חוזה רכישה, היזם או מישהו מטעמו שבאים לבדוק את התקדמות הבנייה וכדומה. תביעה נגד קבלן שלד היא לפעמים מורכבת היות ולא תמיד ברור מי האשם המרכזי.

בתביעה נגד קבלן שלד שהתקיימה לאחרונה באחד מבתי המשפט בארץ תבע היזם את הקבלן על כך שנכנס לאתר הבנייה, עלה על קרש שכיסה פרצה בתקרת הבטון והוא נפל לקומה שמתחת ונפצע, בית המשפט פסק בתביעה זו כי ליזם יש אשם תורם במידה של 25% היות והשטח שייך לו, ואם מישהו אחר היה מועד שם הוא היה כולל בתביעה בין היתר גם את היזם. ולכן עליו לקבל רק 75% משווי הפיצויים.

תביעה נגד קבלן שלד
9 מתוך כתבי התביעה נגד קבלנים הם נגד קבלן שלד.

תביעה נגד קבלן בניין

תביעה נגד קבלן בניין היא נפוצה מאוד לא רק בארץ אלא גם בכל העולם, משפטנים ומומחי בנייה בארץ ובעולם תוהים מדוע ליקויי בנייה קיימים כמעט בכל פרויקט, במידה פחותה או מרובה אבל הם קיימים בלמעלה מ-90% מהפרויקטים בארץ ובמדינות המתפתחות, כך על פי סטטיסטיקות שונות. אם כי ישנם מדינות שהם אלופות יותר בעניין… הפרשנים המשפטיים תוהים האם תביעה נגד קבלן בניין זה מה שיעזור למגר את התופעה. מה שברור הוא שכל הדיונים האלה לא אמורים למנוע מכם מלהגיש תביעה נגד קבלן בניין שכשל בתפקידו ומסר לכם דירה לקויה במידה כזו או אחרת.

תביעה נגד קבלן בניין
תביעה ראשונה נגד קבלן בניין? אנו נעזור לכם!

תביעה קטנה נגד קבלן

אולם לא תמיד משתלם לכם לרוץ לתביעה משפטית. לכן מומלץ מאוד להתייעץ קודם כול עם עורך דין פינוי בינוי או מקרקעין לגבי כדאיות של תביעה בענייני הליקויים בהילקח בחשבון כל ההשלכות של הצעד, כולל הימשכות זמן, יציאה למלחמה חזיתית מול הקבלן שהוא בדרך כלל גם יותר בעל אמצעים. ועוד לפני שתפנו אלינו לייעוץ נעניק לכם כמה טיפים בעניין:

  • עדיפות ראשונה היא הידברות עם הקבלן או מישהו מטעמו. מומלץ מאוד לתאם אתו פגישה נינוחה ורגועה.
  • אנו ממליצים בחום להגיע עם דו"ח בדק בית של איש בדק מקצועי.
  • אם הקבלן מוכן להתפשר, התפשרות של win-win כלומר כל צד מנצח, קבלו זאת בשני ידיים, גם אחרי פנייה לערכאות משפטיות ככל הנראה לא תשיגו יותר טוב מזה.
  • כל הנאמר לעיל תקף רק במידה ומדובר בליקויים סטנדרטיים ולא חמורים.
  • אם הקבלן אינו מוכן להתפשר באופן הגון או שמדובר בליקויים חמורים זה הזמן לפנות אלינו לייעוץ ייתכן ונמליץ על תביעה קטנה נגד קבלן או שנלך על תביעה רגילה, לפי העניין.

נציין כי בתביעה קטנה נגד קבלן אסור להיות מיוצג בבית המשפט על ידי עורך דין מקרקעין וכדומה, אולם מצד שני גם בתביעה קטנה נגד קבלן מותר לעורך דין ליקויי בניה לסייע בהכנת כתב התביעה ובייעוץ קודם.

תביעה קטנה נגד קבלן
אם אתם עדיין חושבים שתביעה קטנה נגד קבלן יעילה, קראו את המאמר

לגבי פינוי דייר (על שכירות מוגנת) או לכל בעיה אחרת פנו אלינו.

תקנות חדשות – חיובי ארנונה למחצבות

הזכות לנוף זכות בדין

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button