עורך דין רכישת דירה

עורך דין רכישת דירה הוא הכרחי לתהליך מוצלח. תפקידו של עו"ד רכישת דירה הוא לתת ליווי וייעוץ מתחילתו ועד סופו של תהליך המכר. בחירת עורך דין רכישת בית או עורך דין רכישת דירה ברמת גן.  עמלת עורך דין רכישת דירה- לעורך דין רכישת דירה עלות משתנה בהתאם לסוג העסקה, שכר עו"ד רכישת דירה אחד ייקח אחוזים מהעסקה בעוד שאחר יבקש סכום קבוע מראש. נושא " שכר טרחה עו"ד רכישת דירה " הוא חשוב אך יש פרמטרים נוספים לבדיקה לפני שמתקשרים עם עורך הדין לליווי העסקה שלכם.

עורך דין רכישת דירה עלות ותועלת

עורך דין לרכישת דירות
עורך דין לרכישת בית

חשוב להסיר ספק כי התקשרות עם עו"ד רכישת דירה במבחן עלות ותועלת התועלת מנצחת.  שכר טרחה עו"ד רכישת דירה לרוב יהיה אחוזים נמוכים מכלל העסקה ולעומת זאת יחסוך לכם כסף רב בניהול נכון של הליכים, מיסוי ומשא ומתן. אם אתם הולכים לקראת רכישה של דירה או בית לא פעם יציע הצד השני כי תשתמשו באותו עורך דין רכישת בית או שתחלקו את עו"ד רכישת דירה שלהם ואף בחינם. למרות שזוהי הצעה מפתה הימנעו מכך מפני שעליכם לוודא כי יש איש מקצוע המייצג אתכם ודואג לאינטרסים שלכם בלבד. לצערנו זוהי טעות הנפוצה המובילה לרוב לסכסוכים והליכים שנגררים לאובדן כסף וזמן. במצב זה הרוכשים מקבלים עזרה מגורם שאינו אובייקטיבי ובידיו כוח רב כמו הכנת החוזים וניהול תהליך הקנייה והמכירה כך שבמצב זה הכוח כלל לא בידכם.

זיכרו שגם אם עורך דין רכישת דירה מגיש טפסים עבור הצד אותו מייצג ועל הדרך גם עבורכם, עדיין יהיה נאמן לצד אשר משלם לו את שכר " עו"ד רכישת דירה " ולכן עליכם להיזהר ממצב שכזה ולשמור על הזכויות שלכם בהווה ובעתיד ובכל שלב מהחתימה ועד לקבלת חזקה ובעלות לנכס. זהו לא פעם תהליך ארוך הכולל שלבים רבים בתוכו ואין לגשת אליו ללא ייצוג מספק.

עורכי דין רכישת דירה

עורך דין לרכישת דירה הוא מצרך מבוקש ויש לבחור נכון. יש לפנות רק אל אלה המתמקצעים בתור עורכי דין רכישת דירה ולא שהנושא נלווה אליהם אלה עיקר עבודתם. לרוב יהיה זה עורך דין מקרקעין ונדלן. לרוב רכישת בית ודירה הם מהלכים מורכבים שיש לשים אליהם את הדעת בין אם בתחום  המשפטי הלעתים סבוך, בפן הכספי שכן מדובר על רוב הונם של אנשים המוקדש לקנייה מסוג זה. יש לבצע את כל הבדיקות הנדרשות כולל בדיה של בדק בית על מנת לוודא כי מה שאתם רואים ויודעים זה מה שאתם מקבלים בפועל ועוד.

משרד עורכי דין ברמת גן קולודני ושת' – עורך דין רכישת דירה ברמת גן היינו איש מפתח בתחום ומכיר את כל הרשויות והגופים המשתלבים בתיקים אלו. ככול כי עו"ד יהיה מקצועי ובעל המיומנות הנדרשת יוכל ללוות את התהליך תוך הגנה על זכויותיך על פי חוק ויכל לייעץ ולהנחות אותך נכונה. עורך דין לרכישת דירה ידאג לרישומים הנדרשים ביניהם הרישום בטאבו, רישומי מס וחתימת הסכם הרכישה.

עו"ד לרכישת דירה
עורכי דין רכישת דירה

חשוב לדעת כי לעתים במשא ומתן שבעל פה ישנה תחושה של קלילות וכי ניתן לבצע "עסקה מהירה" וחלקה. אך עין מקצועית מכירה בכך שישנם סעיפים ואותיות קטנות שלא פעם מכשילות את הקונה ואין הוא מודע אליהם כלל. לדוגמה לא פעם קורה כי מתגלים פגמים ותקלות בנכס רק לאחר שהושלמה הרכישה בין אם כי נרכשה ישירות מהקבלן ולא תאמה את תוכנית הבניה ובין אם הנכס נקנה מיד פרטית שליקויים אלה לא שותפו מראש. המטרה היא להימנע ממצב של ניסיון לביטול חוזה לאחר רכישה, כמו גם ממצבים של רמאות וחוסר תום לב או ממצבים של טעות ללא כוונה אך שהקונה נפגע ממנה והיה אפשר לחסוך זאת ממנו תוך ניהול נכון של התהליך.

מה יוודא עו"ד רכישת דירה?

על ע"ד דין נדלן מקצועי לוודא מיהו המוכר ומה הן זכויותיו על הנכס הנבדק. על עו"ד רכישת דירה לבדוק לעומק את רישום הנכס ובטאבו ואת ההזהרות עליו במידה ויש במנהל מקרקעי ישראל, רישום משכנה במידה ויש ולוודא אם ואילו שעבודים וחובות ובעלי זכויות נוספים אם זהו מקרה שיש כאלו. למעשה אלה בדיקות מעמיקות שהן חובה לעשות על מנת לצמצם משמעותית את הסיכוי לבעיות ותקלות ועל מנת למגר סיכונים החוזרים על עצמם בעסקאות מסוג זה. בהמשך חשוב לשים לב כי עו"ד אותו בחרת מבקיא בכל הקשור אל הפחתת מס ויוכל לפעול למענך בנושא.

עורך דין לרכישת דירה בחתימת הסכם

הרבה פונים אל ייעוץ וייצוג משפטי בשלב של חתימה על הסכם המכר ובצדק. אך טוב לדעת כי הזמן הנכון ביותר להתקשר עם עו"ד בנושא הוא למעשה בשלב שלפני, שלב הבדיקה המקיפה והמשא ומתן. בשלב החתימה ירצה המוכר להבטיח שלא תהיה לקונה כלפיו שום עילה לתביעה כלפיו בעוד שהאינטרס של הקונה היינו לקבל את הנכס  כפי שהובטח בעל פה ובכתב  וללא כל תקלה או שיעבוד, פגמים וליקויים או עיקול או זכויות מאת צד גימל

על עורכי דין רכישת דירה לפעול על מנת להגן על הרוכש ממצב בו תתרחש הפרת ההסכם. יש כחלק מהסכם המכר לוודא כי הנכס מוגדר בשלמותו ובאופן יסודי ותואם  למידע הרשום בארנונה ובהיתר הבניה. יש לבדוק פאטים קטנים שלרוב לא נותנים להם יחס אך הם משמעותיים לרוב, כמו תכולת הדירה כפי שמפורטת בהסכם המכר בין אם מדובר על תאורה,  מזגנים, דוד שמש ואמבטיה, ארונות מטבח ועוד. יש לזכור כי היעדר פירוט שכזה עלול לגרור הוצאות שלא היו מתוכננות ואף להגיע לעשרות אלפי שקלים.

עו"ד רכישת דירה
עורך דין רכישת דירה

עורך דין רכישת דירה | עורך דין רכישת דירה עלות | עו"ד רכישת דירה | עורך דין רכישת דירה ברמת גן | עורך דין רכישת בית | עמלת עורך דין רכישת דירה | שכר טרחה עו"ד רכישת דירה | שכר עו"ד רכישת דירה

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button