עורך דין נדלן

עורך דין נדלן מומלץ יהיה  עורך דין נדל"ן בעל הוותק והניסיון הנדרש בעסקאות בתחום זה. מידע על כמה עולה עורך דין נדלן – עורך דין נדלן מחיר ומהו שכר טרחה עורך דין נדלן הוגן. המחיר לרוב משתנה בין עו"ד נדלן אחד לשני בהתאם לניסיון ולוותק.

עורך דין נדלן תל אביב והסביבה – עורך דין נדלן רמת גן

כמה עולה עורך דין נדלן שכר טרחה
עורך דין נדלן מחיר שכר טרחה

עו"ד נדלן מייצג במגוון עסקאות בתחום המקרקעין וידע להתאים את עצמו לצלוח כל עסקה גם אם תסתמן כסבוכה. מטרתו של משרד קולודני, עורך דין נדלן ברמת גן היא לצלוח גם תיקים מורכבים ולממש את מטרות הלקוח תוך מיצוי זכויותיו.

עורך דין בדק בית שהיינו גם עו"ד נדל"ן ומשפטנים שעוסקים בתחום הנדל"ן צריכים להיות מעורבים ובקיעים בחדשות התחום והפסיקות בענף זה. עורך דין נדלן מומלץ ישאף להרחיב את הידע והמומחיות בהיותו עורך דין נדל"ן על מנת למקסם את סיכויי ההצלחה של לקוחותיו ולהיות ערני לחידושים וחדשות בנושא זה.

עורך דין נדלן מחיר – כמה עולה עורך דין נדלן?

מחיר עורך דין נדל"ן ינוע בין כמה מאות שקלים לאלפים ולחלופין אחוזים מעסקה. חשוב להבין שאין תשובה אחת למהו שכר טרחה עורך דין נדלן מפני שיש המון סוגי עסקאות שלכל אחת זמן עבודה שונה ותמחור בהתאם לכך.  האם מדובר בעסקת קומבינציה, תמורה? האם מדובר על קבוצת רכישה או פינוי בינוי, עו"ד נדל"ן מטפל גם בכל הקשור אל עסקאות מכר, תמא 38 ועוד.

ייצוג עו"ד נדלן

עורכי דין נדל"ן
עורכי דין נדלן

במסגרת עבודתו של עורך דין נדל"ן יוכל לתת ייצוג לרוכשים של קרקעות לבעלי קרקע, יזמים וקבלנים ולמעשה ייצוג לכל סוגי עסקאות הנדל"ן. הייעוץ והליווי יהיה מתחילת עסקה ועד לסופה ללא קשר לזמן הקצר או הרב להשלימה. טרם ההחלטה לממש עסקה יש לוודא שאכן יש עסקה כדאית ללקוח, יש ללוות את חברות הבנייה והיזמים כאשר מדובר על פרויקט למסחר או מגורים, כמו גם להכין חוזים הנדרשים וליווי המימון הרישוי והתכנון עד לסוף תהליך הבניה והליך הרישומים – רשות מקרקעין. כאשר מתקשרים עם קולודני, עורך דין נדלן תל אביב תקבלו ייצוג משרד עורכי דין נדלן מהמובילים בתחום. יש לוודא כי עו"ד מקרקעין שלך מכיר לעומק את נושא המיסוי שלעתים מסבך את כדאיות העסקה. יש להיות בקיא בכל הקשור אל עבודה מול משרדי מיסוי מקרקעין כמו גם יכולת ניהול עררים במקרה הצורך ויכולת להשיג הפחתות מיסוי וכדומה.

משרד עורכי דין נדל"ן בתל אביב והסביבה

משרד נדלן זה מטפל בכל הקשור אל מכר ואו רכישה, שכירויות, נחלות, הסכמים שיתופיים, ליווי הבניה ואף תחום הקמת מרכזים מסחריים, וכל סוגי הפרויקטים מהקטן ביותר ועד לפרויקט רחב היקף. משרדנו יעקוב אחר אופן ההתנהלות וידאג לאינטרסים שלך לאורך כל הדרך. נדאג לקידום התהליכים והתקדמות הבניה, כל הקשור לעריכת הסכמים ומסמכים והדיווחים הנדרשים, פינויים של דיירים במקרה הצורך וייעוצים בנושאי מסים. משרדנו נמצא בכל שלב בתהליך ומספק ליווי מלא וצמוד עד לסיומו המוצלח של הפרויקט וזה כולל כל הבעיות שיכולות לצוץ בדרך.

איך מתבטא ליווי עורכי הדין?

עו"ד נדלן
עורך דין נדלן מומלץ

יש ללוות את חברת הבנייה בפרויקטים שונים על מנת לוודא עמידה בתנאי העסקה. כמו כן ביצוע עריכה לחוזים מול הרוכש או רוכשי הדירה, דירות, נכסים מסוגים שונים וזאת  לפני, בזמן ולאחר השלמת התהליך יש לדאוג לדיווח המוצרך אל מגוון הרשויות וסיום הטיפול עם הרוכשים עד לרישום הסופי. כאשר מדובר על ליווי קומבינציה או ליווי בפרויקטים של תמ"א 38 של בעלי הזכויות, חש לקבל ליווי משלב התאגדות בעלי הזכות ולערוך בדיקות של בעלי זכויות ולערוך הסכמים של שיתוף, ניהול של משא ומתן עם קבלנים והיזמי פרויקט ולתת ייעוץ הכולל מיסוי מקרקעין והיטלי השבחה. חלק מהייצוג יכלול תקשורת עם יועצים ומינוי פיקוח.

במידה ואתם לקראת עסקת נדל"ן אל תפעלו ללא ייעוץ על מנת לחסוך זמן וכסף בבעיות וטעויות נגררות. בכל הקשור אל נדל"ן יש לקחת כבר בשלב במשא ומתן ליווי וייעוץ עורך דין זכויות בניה המתמקצע בכך. בכל עסקה בה מעורב עו"ד המכיר את התחום ניתן יהיה להבטיח את זכויות הלקוח.

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button