עורך דין בדק בית

עורך דין בדק בית – לפני קניה ומעבר יש לוודא כי עומד לצידך עורך דין לענייני בדק בית המתמצא בתור עורך דין לענייני בניה וזאת על מנת להבטיח את מיצוי הזכויות שלך ושמירה על האינטרסים שלך.

עורך דין בדק בית

עורך דין בדק בית
עורך דין לענייני בדק בית

השלב הנכון להזמין עורך דין בדק בית יהיה השלב לפני רכישת נכס חדש כאשר מתקשרים עם עו"ד בדק בית לפני עסקת נדל"ן ניתן למנוע בעיות רבות היכולות להיווצר בהמשך הדרך וסיבוך משפטי מיותר. יש להיעזר בליווי עורך דין לענייני בדק בית בין אם מדובר על קניית דירה מאדם פרטי או קניית דירה מקבלן. תפקידו של עו"ד בדק בית כמו גם עורך דיו לענייני בניה יהיה לדאוג שתקבלו ייצוג כראוי לאיתור ותיקון מפגעים פגמים וליקויי בניה מסוגים שונים ביניהם בעיות של רטיבות, סדקים בעיה קלה או חמורה בתשתיות אינסטלציה, חשמל ואקוסטיקה מפגעים של קרינה גבוהה, רעשים ועוד.

בדרך לבחירת עורך דין בדק בית יש לוודא שאכן מדובר בבעל ניסיון ייצוג מקרים של בדק בית עורך דין בעל הוותק הנדרש בתחום ספציפי זה היכול לספק לכם את ההגנה הנדרשת ובמידת הצורך להילחם על שמגיע לכם. בין תפקידו של עורך דין לענייני בדק בית יהיה ניסוח של כתיב תביעה כמו גם ייצוג בערכאות המשפטיות וייצוג הלקוחות בפני הקבלן במידה וישנן ליקויים שיש לסדר וזאת כדי לוודא ולדרוש על פי חוק שידאג הקבלן לתקן את המפגעים והליקויים של הבניה שהתגלו.

עורך דין לענייני בדק בית מסביר:

קולודני עורך דין נדל"ן ובדק בית – לא כולם יודעים וחשוב להבין שעל הקבלן וממחויבותו  לתקן במידה ויש את ליקויי הבניה ולא פעם ינסה להימנע מכך ולהסיר את אחריותו כמו גם לדחות את ביצוע התיקונים שעליו לעשות ולרוב הסיבה תהיה נסיונו לחסוך בעלויות. לכן עו"ד בדק בית מנוסה גם בתביעות קבלנים.  עורך דין בדק בית יטפל בתקי לקוחות של תביעות כנגד קבלני שיפוץ. בנוסף אל עורך דין לענייני בדק בית המייצג אנשים פרטיים עו"ד בדק בית מקצועי יהיה בעל ניסיון בייצוג של וועדי בניינים וכל גוף ואדם החווים מרמה או חוסר עמידה בתקנות ובחוקים מצידם של חברות הבניה, קבלנים שיפוצים וכדומה.

עו"ד לענייני בנייה
עורך דין לענייני בנייה

למרות שאנשים נוטים לחשוב כי ליקויים לרוב נמצאים בבתים ודירות ישנות, דווקא תקלות בבתים חדשים מהקבלן הן נפוצות ביותר. למרות ההגיון כי מה שחדש לא הספיק להתקלקל נמצאות תקלות רבות הן בגלל איכות הבניה הירודה ואי עמידה בסטנדרט שנקבע על ידי הצדדים. חשוב לזכור שאין סיבה כי הקונה יספוג הוצאה על הקונים לנכס חדש שקנה והתיקונים הם על אחריות הקבלן.

לאחר שתתבצע השוואה בין תכניות האדריכל המלוות את הקבלן לתכנית הבניה ובין התוצאה בשטח, יתבצעו בדיקות לפני רכישת דירה – בדיקה של  רישום הנכס בדיקת תשתיות הבניין במידה ויש ושטחי הציבור, ובדיקת קרינה מארונות החשמל ורמות גז (בעיקר כאשר יש ממ"ד),  חוקיות של רישום המבנה יהיה אפשר להתקדם לדרישה על פי חוק לתיקונים המוצרכים תוך מתן אפשרות לקבלן לתקן ליקויי בניה לפני כניסה להליך משפטי.

עורכי דין ליקויי בניה מספקים

עורך דין לענייני בניה מגיעים אל נושא בדק בית עם ידע רב בכל הקשור אל תביעות ליקויי בניה אך חשוב לתת תחילה לקבלן את ההזדמנות לתקן את הליקויים שנמצאו. הלקוח יקבל ייצוג מדויק מעורך דין הדואג לייצוג מול הקבלן כדי לוודא את התיקונים עד לסופם ולוודא שאין תקלות לתיקונים ושאכן הם עומדים בסטנדרטים הנדרשים. עו"ד לענייני בניה היינו חובה על מנת למנוע או לטפל במצבים בהם הקבלן נמנע או מתחמק מלתקן את ליקויי הבניה שנמצאו. במידה שהקבלן מתחמק מאחריות ידאגו עורכי דין בדק בית להגיש תביעות ליקויי בניה ואת כל כתביה תביעה על פי הדוחות לאיתור של הליקויים וידאג להגישם לבית המשפט.

במהלך דיון משפטי זוכים הלקוחות לעזרה בכל התחומים וסיוע בכל הקשור להתמודדות המצב מול הקבלן ומול בית המשפט ולייעוץ המשפטי הטוב ביותר לנושא זה כך שכל תיקון יעשה וגם לפצות בסכום כספי המאפשר ללקוח לפנות לבעלי מקצוע ולבצע את תיקון ליקויי הבניה כנדרש. משרדנו עוסק גם בענייני נדל"ן, התנגדות לבניית ממ"ד ועוד.

עורך דין לענייני בדק בית
עורך דין בדק בית

עורך דין בדק בית | עורך דין לענייני בדק בית | עורך דין לענייני בניה | עו"ד בדק בית | בדק בית עורך דין

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button