משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב

כשמחפשים משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב, כדאי לשים לב למספר פרטים חשובים. על פי רוב, עורכי דין מקרקעין באיזור המרכז מתמחים בתחומים שונים, בין היתר: עריכת חוזי מכר, ניהול הליכים קניינים, הגשת וניהול בקשות להליכי תמ"א 38 וכיוצא באלה.

תחום המקרקעין עובר שינויים רבים בחקיקה ומציב אתגרים רבים לעורכי הדין בתחום. גם עסקאות שנראות פשוטות לכאורה, נדרשות להעמקה ולביצוע בדיקות מקיפות בכדי להבטיח כי העסקה אותנטית, כי אין בה סיכונים ושהיא הוגנת ומשתלמת ללקוח הרוכש או המוכר את הנכס.

עסקת מקרקעין היא אחת העסקאות המורכבות והיקרות שאדם מבצע במהלך חייו. בעידן כלכלי מורכב ודינמי כיום, עסקאות הנדל"ן הפכו למורכבות אף יותר, ועורכי דין המתמקצעים בתחום הנדל"ן חייבים להתעדכן כל העת על מנת לעמוד בצרכי השוק המשתנים.

משרד עורכי דין מקרקעין

משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב

ענף הנדל"ן מאוד מורכב בארץ, כאשר המורכבות נובעת מכך שיש סוגים שונים של זכויות במקרקעין, מקומות רישום שונים כגון מרשם המקרקעין (טאבו), רשות מקרקעי ישראל, נכסים לא מוסדרים או שאינם רשומים במרשם המקרקעין על שם בעלי הזכויות אשר הזכויות בו רשומות אצל חברה משכנת כגון עמידר, משרדי עורכי דין ועוד.

יתרה על כן, ישנם נכסים שאינם רשומים כלל במרשם המקרקעין כי אנשים התרשלו או לא טיפלו בנושא כלל, או מתוך חוסר ידע ומודעות או שמדובר בנכס עם רישום חסר (למשל העדר מס, תעודת זהות ועוד).

בתור משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב, אחד התחומים שיוצא לנו להתעסק איתם, אשר עשוי להשמע כעניין של מה בכך, אך הוא למעשה מורכב מאד ומסובך, הוא הנושא של וועדות תכנון ובנייה. ייצוג לקוחות בוועדות הללו וההתנהלות מולן כמעט יכול להחשב התמחות בפני עצמה, או תת התמחות כאשר מדובר בנדל"ן.

ברוב המקרים, עסקת רכישת דירה היא העסקה היקרה ביותר שרוב האנשים עושים בחייהם – וההשקעה בנכס צריכה להתאים לרוכש מבחינת המיקום, האזור והנכס, התמורה כאשר הנתונים ייבדקו מבחינה משפטית, רישומית ותכנונית.

לא בכדי בתי המשפט מתייחסים פעמים רבות לעסקת רכישת דירה כאל “עסקת חייו” של אדם, אכן כך הדבר. פעמים רבות הרוכש שם את כל ממונו, ואף כספים שלווה מהבנק, בביצוע העסקה. כיוון שכך, יש לשים לב לפרטים הקטנים ביותר ולוודא כי הרוכש מוגן.

כחלק מתחומי האחריות שלנו, המשרד אחראי לביצוע שלל בדיקות לפני רכישת דירה. מגוון הבדיקות הוא רחב, ולרוב מדובר בתהליכים מורכבים עבור כל בדיקה ובדיקה, ואנו מציעים ללקוחותינו את מיטב הידע והניסיון אשר צברנו לאורך שנות פעילותנו. אנו, כמובן, נבצע עבור הלקוחות שלנו את כלל הבדיקות הדרושות בטרם חתימה על עסקה חשובה כזו.

עורכי דין מקרקעין בתל אביב

בנוסף, עורך הדין ינהל עבורכם את המשא ומתן על החוזה. כל חוזה, גם מול חברת קבלן, פתוח למשא ומתן ולשינויים. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל העסקה, גם במעמד החתימה, ולבסוף יבצע את הרישום במקומות הנדרשים (רישום בטאבו וכו').

עורכי דין מקרקעין באיזור המרכז

נדל"ן הוא אחד התחומים בעלי 'סיכון' גבוה אפילו עבור עורכי דין מכיוון שאפשר להיכשל מחמת חוסר ידע, טעות או רשלנות, חוסר תשומת לב או בדיקות לא מספיקות, קבלת מידע לא נכון מהלקוח (בענייני מס למשל) ומדובר בסכומים מאד גבוהים. לכן, חשוב לגשת לעסקות אלה בליווי עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום הנדל"ן.

תחום התמחות, או תת תחום ככל שמדובר בנדל"ן, אשר משרדנו עוסק בו, בתור עורכי דין באיזור המרכז, הוא כל הנושא של תמ"א 38. בתוך התחום של תמ"א 38, שהוא באמת תחום מורכב, ישנם מספר דברים לשים דגש עליהם, כמו אישורים שונים והתנהלות מול גופים ממשלתיים שונים, אך גם דברים כמו היטל השבחה תמ"א 38, אשר רבים נוטים לפספס אותו.

עורכי דין מקרקעין באיזור המרכז

רבים בישראל אינם מודעים בהכרח עד כמה גדולה החשיבות בליווי משפטי מקצועי של עורך דין מקרקעין מנוסה בכל הנוגע לעסקאות נדל”ן וחתימה על חוזי מכר – רבים מנסים להתחכם ולחסוך את ההוצאה בכדי להגדיל מעט את רווחיות ההשקעה, אך בנושאים כאלה בדיוק מי שמשלם בזול, עלול לשלם ביוקר.

כמו כן, במקרה של תמ"א 38, כאשר ישנה אפשרות להגיש ערעור על היטל השבחה – אנו מכירים את רזי החוק ויודעים מתי ניתן להגיש את הערעור ומאילו סיבות מומלץ להגיש אותו על מנת להמנע, ככל האפשר, מהיטל ההשבחה בעקבות ביצוע פרויקט תמ"א38. הסיבות לערעור רבות ומגוונות, ומפאת הידע שצברנו והניסיון – נדע להתאים את הסיבה הנכונה לנכס.

תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא לדאוג לאינטרסים שלכם בעסקה, ולוודא שאין מידע שהצד השני מסתיר מכם ויכול לפגוע בכם בעתיד. עורך הדין מטעמכם יבצע את כל הבדיקות הנדרשות לעסקה.

למשל אם אתם קונים דירה מקבלן, הוא יבדוק את הבעלות על הקרקע, הערות אזהרה על הקרקע, דמי היוון, שעבוד על הקרקע ועוד שלל בדיקות שנשמעות כמו סינית לרובנו.

עיקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button