תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה

לגבי תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה וכל תביעה בגין ליקויי בנייה כולל לגבי התיישנות תביעת ליקויי בניה וכל סוגי התביעות בתחום התייעצו עמנו במייל או בטלפון המופיע בקישור 'צרו קשר' באתר.

תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה בדירה יד 2

קניתם דירה יד 2, אתם נכנסים מרוגשים לגמרי אך מגלים שיש ליקויים רבים מדי בדירה. מה עושים? אילו היה מדובר בדירה חדשה הייתם ניגשים ל תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה ונגמר הסיפור (כלומר התחיל מבחינת עורך הדין שלכם…) גם אם כבר שילמתם את מלוא התמורה על הדירה יש הרבה מה לעשות. אבל כמו בתביעה נגד קבלן על ליקויי בניה, צריך לפעול במהירות ובמידיות. כל תקופה שעוברת אתם עלולים להפסיד את כספכם.

תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה
אנשים משלמים הון עתק על תביעה נגד קבלן על ליקויי בניה

תביעת ליקויי בנייה

אז מה עושים? תביעת ליקויי בנייה יכולה להיות פתרון טוב. המונח תביעת ליקויי בנייה לא מתמקד דווקא בליקויים שאירעו במהלך הבנייה כמשמעו אלא אף לליקויים במבנה, כגון בעיות איטום ורטיבות או סדקים בקירות וכו' ולכן תביעת ליקויי בנייה יכולה לשמש גם נגד מוכר של בית יד שנייה, אם יש שם לחות או רטיבות וכיוצא בזה. התייעצו על כך עם עורך דין תביעה נגד קבלן.

תביעת ליקויי בנייה
איך להגיש תביעת ליקויי בנייה בקלות? פנו אלינו!

תביעה בגין ליקויי בניה

יש לנו ניסיון רב בהגשת ערעור על היטל השבחה ובהגשת תביעה בגין ליקויי בניה. לצורך הכנת תביעה בגין ליקויי בניה אנו נשתמש בדו"ח של איש בדק מוסמך שקביל בבית המשפט מתוקף החוק או דו"ח של שמאי נזיקין, מומחה איטום או מהנדס בניין. תביעה בגין ליקויי בניה מוגשת כנגד הקבלן ו/או עובדיו ו/או קבלני משנה שלו על ידי עורך דין פינוי בינוי או כל עורך דין מקרקעין.

תביעת ליקויי בנייה
איך להצליח בתביעת ליקויי בנייה גם אם כבר ניסיתם הכול פנו אלינו!

התיישנות תביעת ליקויי בניה

תביעה של ליקויי בנייה היא בכפוף לחוק המכר (חוק מכר דירות הוא לגבי דירות קבלן). כל תלונה על ליקוי בנייה צריכה להימסר למוכר תוך שנה מהקנייה. לכן בניגוד להתיישנות המוכרת מתחום המשפט הפלילי הכללי בתחום הבנייה התיישנות תביעת ליקויי בניה יכולה להיות לאחר שנה או שנתיים ויותר לפי העניין (ראו להלן). כך באופן כללי, אך ישנם ליקויים יוצאים מן הכלל שניתן לתבוע גם לאחר תקופה זו. כמו ליקויים בלתי סבירים וליקויי רטיבות ולחות ועוד. לכן אל תחליטו מראש לרדת מתביעה נגד קבלן שיפוצים וכדומה עקב התיישנות תביעת ליקויי בניה, התייעצו קודם עמנו. יש לנו ניסיון רב בליקויי בנייה ובפרט התיישנות תביעת ליקויי בניה.

יש לנו ניסיון בהגשת פטור מהיטל השבחה לדירות קטנות

התיישנות תביעת ליקויי בניה
האם קיימת התיישנות תביעת ליקויי בניה, גלו עכשיו ולא תבזבזו את זמנכם

תביעות בגין ליקויי בניה

בנוסף לאמור לעיל, באופן כללי, בדיני נזיקין חלה התיישנות על נזק שלא נתבע עד 7 שנים מקרות הנזק. גם לגבי תביעות בגין ליקויי בניה אשר ניתן להוכיח שנוצרו כתוצאה מעוולת רשלנות ניתן לתבוע לאחר 7 שנים. ולא רק זאת אלא שלעתים בתביעות בגין ליקויי בניה בנסיבות מסוימות ניתן לתבוע אף יותר מ-7 שנים לאחר הרשלנות. מצד שני עוולות רשלנות הן תחום משפטי רחב מאוד ולא כל מקרה שנראה רשלנות אכן נכלל בקטגוריה זו. לכן בכל הקשור לתביעות בגין ליקויי בניה עדיף לתבוע במהירות האפשרית, אם איחרתם את המועד התייעצו עמנו וננחה אתכם באדיבות ובמקצועיות.

יש לנו ניסיון בהפחתת היטל השבחה

תביעות בגין ליקויי בניה
תביעות בגין ליקויי בניה כשאתם מרגישים שעובדים עליכם ומורחים סתם הזמן
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button