עורך דין מכר דירה

אם וכאשר נרצה למכור את הדירה שברשותנו, או לרכוש דירה חדשה, נצטרך להעזר בשירותיו של עורך מכר דירה. כאחד האלמנטים הבסיסיים בעת מכר דירה חוזה מכר דירה הוא עניין חשוב מאין כמותו, זהו למעשה ההסכם לפיו תערך מכירת או רכישת הנכס.

מכירה או רכישה של דירה היא אחת העסקאות החשובות ביותר שתעשו בחייכם ואנחנו בטוחים שחשוב לכם שתעשה על הצד הטוב ביותר.

אחת הטעויות הנפוצות בעת ביצוע עסקת מכר, או בעת רכישה, של נכס נדל"ן, בין אם מדובר במגרש או בדירת מגורים, היא חתימה על זכרון דברים בשלב מוקדם מדי של התהליך. דבר אשר עשוי לגרום לנזק כלכלי לאחד הצדדים, ספציפית לצד אשר אינו נעזר בשירותי עורך דין.

חוזה מכר דירה
חוזה מכר דירה

עורך דין מכר דירה חוזה

בין אם אתם קונים או מוכרים דירה, או רוכשים דירה חדשה מקבלן, אתם עושים עסקה משמעותית ביותר ובעלת תמורה גבוהה ביותר, ולכן אתם זקוקים לעזרה מקצועית ולייעוץ משפטי מהטובים ביותר.

החל מהשלב של בדיקות לפני ביצוע עסקת מקרקעין, ועד השלבים שלאחר חתימת החוזה והוצאתו לפועל, ליווי של עורך דין מקרקעין מהימן, מקצועי ואמין, יספק לכם את הידע, הכלים והניסיון לבצע את העסקה או ההליך הרצוי בראש שקט.

הטיפול בקניית דירה הנו הליך מורכב הדורש טיפול מקצועי באמצעות עורך דין מקצועי ומיומן בעל מומחיות במקרקעין ובנדל"ן, עם ניסיון רב שנים ורקורד מוכח בעסקאות של קניית או מכירת דירה אשר יגן כראוי על האינטרסים שלכם וייצג אתכם במקצועיות, בנאמנות, ובעלות הוגנת.

רכישת או מכירת דירה יד שניה, או קניית דירה מקבלן הנה עסקה מורכבת וכרוכה בסיכונים, וחשוב שתעשה רק בליווי צמוד של עורך דין מקרקעין מקצועי המייצג דרך קבע בעסקאות כאלו, שייצג את האינטרסים שלכם במשא ומתן מול הצד האחר, משלב עריכת החוזה, ועד רישום הדירה על שם הקונה.

הקונה מעוניין להבטיח כי מצב הדירה הנרכשת טוב, כי אין חריגות בנייה או פגמים נסתרים בדירה, כי הדירה איננה מעוקלת, משועבדת או ממושכנת, כי הזכויות בדירה רשומות כדין ושייכות למוכר, כי אין הגבלות חוקיות או אחרות העלולות למנוע את ביצוע העסקה והעברת הבעלות בדירה על שמו.

המוכר מעוניין להבטיח, כי הקונה יעמוד בהתחייבויותיו וישלם את תמורת הדירה בסכומים ובמועדים שהוסכמו, כי אין הגבלות חוקיות או אחרות העלולות למנוע את ביצוע העסקה, כי סכומי התשלום ומועדי התשלום עבור הדירה יהיו בהתאם לצרכיו וכי לאחר מילוי התחייבויות הקונה תירשמנה הזכויות בדירה על שם הקונה.

הליך אשר בשנים האחרונות תופס נפח שוק הולך ועולה הוא הליך של רכישת דירה מכונס נכסים. כאשר גם בעת הליך כזה, אולי אפילו יותר מהאופציות האחרות, עדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מוסמך ומנוסה.

חוזה מכר דירה
חוזה מכר דירה

חוזה מכר דירה

רכישת דירה מקבלן הנה עסקה מורכבת ומשמעותית וכרוכה בסיכונים. הסכם המכר שנערך ע"י הקבלן ועליו נדרש הקונה לחתום, מנוסח באופן חד צדדי לטובת הקבלן.

לכן מומלץ כי הקונה ייסתייע בעורך דין מטעמו אשר ייצג את האינטרסים שלו בעסקה, יבדוק את חוזה המכר וידרוש מהקבלן לערוך בחוזה שינויים לטובת הקונה. מניסיוננו, כדאי וניתן לערוך שינויים בחוזה הקבלן לשמירה ולהגנה על זכויותיו של הקונה.

קבלן המוכר דירה דורש מקונה הדירה להשתתף בהוצאות המשפטיות ולשלם שכר טרחה לעורך הדין של הקבלן שאינו מייצג את הקונה. קונה הדירה צריך להיות מודע לכך שעורך הדין של הקבלן איננו אובייקטיבי, מייצג את האינטרסים של הקבלן בלבד, ועורך עבורו את חוזה המכר עם הקונה.

גם לאחר העסקה מול המוכר, כאשר יש צורך לבצע רישום בטאבו עבור הנכס, על שם הקונה, משרדנו נותן ליווי משפטי מלא, עד לרגע שבו אתם נכנסים לדירה החדשה שלכם.

שימו לב שיש לא מעט עורכי דין מקרקעין שעובדים עם מתווכים. אם אתם מגיעים להליך מכירת הדירה , מומלץ לפנות לעורך דין שעובד בעיקר עם לקוחות פרטיים, ולא עם מתווכים.

מכר דירה חוזה
מכר דירה חוזה

כדי לוודא שאכן מדובר בעורך הדין עבורכם, מעבר לשיחה הטלפונית עם עורך הדין מומלץ לשבת אתו לפגישה פנים אל פנים, להביא את המסמכים הנדרשים, להבין איך בדיוק התהליך הולך והתנהל ופשוט לבדוק שיש לכם הרגשה טובה.

כמו כן, בפגישה הזאת כדאי לשאול את עורך הדין איזה בדיקות הוא מבצע עבור הנכס ולוודא שכל מה שאתם רוצים אכן נכלל שם.

מהצד הקונה, עורך דין תמיד יהיה אחראי על הבטחת זכות הרוכש במקרקעין. זאת מפאת היותו של עורך הדין אחראי לטובתו הבלעדית של הלקוח שלו, ולא לטובתו של אחד פרט לו (אלא אם טובתו של האחר עולה בקנה אחד עם טובתו של הלקוח, כגון במקרים של שותפות עסקית).

עיקבו אחרינו בדף הפייסבוק של משרד עורכי דין קולודני ושות' לעוד שאלות ותשובות בנושאי נדל"ן ומקרקעין.

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button