שכר טרחה עורך דין מכירת דירה

מה צריך לברר לפני שמשלמים שכר טרחה עורך דין מכירת דירה? עמלת עורך דין מכירת דירה – מתי משלמים אותה? תשלום לעורך דין מכירת דירה – על מה משלמים? בדקו אם עלות עורך דין מכירת דירה שאתם משלמים משקפים את העבודה שהוא מספק.

הכול על שכר טרחה עורך דין מכירת דירה

לפני שמוכרים דירה ישנם הרבה שאלות, מה צריך לבדוק לפני המכירה, מהי עלות עורך דין מכירת דירה, מה תפקידו, האם חייבים עורך דין מומלץ, איך בוחרים את עורך הדין ועוד ועוד. ננסה לענות על שאלות אלו או על חלקם. מכירת דירת המגורים היא עסקה מאוד משמעותית בחיים, היא אומרת שאתם 'עוברים דירה', צריכים להסתגל למקום חדש, לחברים חדשים, שכנים חדשים, בית ספר חדש לילדים וכו' וכו'. מעורבותו של עורך הדין בתהליך היא חשובה לאין ערוך מה גם שהיא חוסכת כסף רב. לכן חשוב לא להתקמצן בתשלום לעורך דין מכירת דירה כי העלות חוזרת על עצמה בסופו של יום.

ואם אנחנו כבר מדברים, לפני שתשלמו את עמלת עורך דין מכירת דירה חשוב שתדעו שלא כל עורך דין יכול לעזור לכם למכור דירה. נדגיש שוב, לפני שאתם מוציאים כסף על שכר טרחה עורך דין מכירת דירה בררו אם מדובר בעורך דין שמכיר את התחום.

שכר טרחה עורך דין מכירת דירה
שכר טרחה עורך דין מכירת דירה

אם קניתם דירה מקבלן ואתם רוצים לדעת על אחריות קבלן על נזילות, כנסו לקישור!

מתי משלמים עמלת עורך דין מכירת דירה?

לאחר שכבר ביררתם, לפני הפגישה עם עורך הדין הכינו את כל הניירת והמסמכים הדרושים על מנת שיוכל לזרז הליכים, במהלך הפגישה הראשונה לא משלמים את עלות עורך דין מכירת דירה. את העלות משלמים בהמשך, או בשלבים לפי שעורך הדין ידרוש. אבל לפני התשלום לעורך דין מכירת דירה וודאו שהוא אכן עושה את עבודתו כראוי.

עמלת עורך דין מכירת דירה
עמלת עורך דין מכירת דירה

אם מכרתם דירה ואתם רוצים לדעת על תיקון נזילה בצינור ביוב משותף, כנסו לקישור!

תשלום לעורך דין מכירת דירה – דעו על מה אתם משלמים

עבודתו של עורך הדין היא להגן על המוכר ועל זכויותיו. העבודה כוללת פיקוח על החוזה, לוודא שהקונה מעביר את כל התשלום כראוי ולאחר מכן הוא צריך לדאוג לכל הרישומים, כמו רישום דירה בטאבו, רישום דירת קבלן אצל רשם המקרקעין – במידה שמדובר בדירת קבלן וכו', כמו גם במקרה של עיכוב רישום בית משותף. עמלת עורך דין מכירת דירה משקפת את כל העבודה, ואינו יכול לבקש תוספת על עבודה כזו או אחרת.

עורך הדין צריך לבדוק את הנכס ברשויות, כלומר האם יש מניעה חוקית כלשהי למכירת הדירה. לאחר מכן הוא אמור לעזור לכם במיקוח עם המתעניינים (תלוי מאיזה שלב הוא מעורב בתהליך). לאחר מכן בחוזה הוא יקבע את שלבי התשלום, מתי יתקבל כל תשלום ומתי ישולם שכר טרחה עורך דין מכירת דירה.

תשלום לעורך דין מכירת דירה
תשלום לעורך דין מכירת דירה

אם מכרתם דירה ואתם רוצים לדעת לגבי נזילה מהשכן למעלה, כנסו לקישור!

אצלנו עלות עורך דין מכירת דירה משקפת את העבודה

השלב הסופי במכירת הדירה הוא העברת הדירה לחזקת הקונה, הוא יתבצע לאחר תשלום חלק עיקרי של עלות עורך דין מכירת דירה. בשלב זה עורך הדין צריך לוודא שהמכירה התבצעה בהתאם לתנאי החוזה, שכל המסמכים הדרושים נחתמו והוגשו לרשויות כולל הארנונה, ושקיבלתם את מלוא התשלום (באירוניה נאמר שיש עורכי דין שדואגים רק לתשלום לעורך דין מכירת דירה ואת כל השאר עושה המוכר בעצמו…).

לאחר שלב זה הסתיים תהליך המכירה אתם יכולים להיפרד לשלום מעורך הדין ועליכם לוודא שהוא קיבל את מלוא עמלת עורך דין מכירת דירה המגיע לו. כמשרד עורך דין אנו דואגים לכל האמור, אנו מוודאים שכל סעיפי החוזה יהיו מאוזנים וגם שכר טרחה עורך דין מכירת דירה שאנו גובים הוא סביר ואינו מהגבוהים בשוק, למרות הניסיון הרב שלנו. כמו כן אנו עוסקים גם בעריכת חוזה שכירות דירה.

עלות עורך דין מכירת דירה
עלות עורך דין מכירת דירה
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button