עו"ד הגשת התנגדות להיתר בניה לתוכנית

עורך דין הגשת התנגדות להיתר בניה – עוד התנגדות לתכנית בניה עו"ד בעל הניסיון בכל הקשור אל התנגדויות להיתר ומיומנות בתחום הגשת התנגדות להיתר בניה וכדומה.

הגשת התנגדות לתוכנית – היתר בניה עורך דין 

עוד הגשת התנגדויות לתוכנית בניה
הגשת התנגדות לתוכנית היתר בניה וכיוצא בזה

על מנת לצלוח הליכים הקשורים בתחום – הגשת התנגדות לתוכנית והיתר בניה עורך דין מומלץ לנושא. עו"ד המייצג צריך להיות בקיא בחוקים ובתקנות. הגשת התנגדות לתכנית לא תמיד תהיה על ידי מכתב, אלא התנגדות להיתר בניה ודרך הפעולה המומלצת תהיה לפי השלב בו נמצאים הדברים.  יש לבדוק האם יש התנגדות שכנים להיתר בניה ? ומה הסיבות בגינן יש התנגדות להיתר בניה?

עוד התנגדות לתכנית בניה עורך דין קולודני

עוד התנגדות להיתר בניה
הגשת התנגדות להיתר בניה

ליקויי בניה עורך דין נעם קולודני בעל מומחיות בתחום תכנון ובנייה ובייחוד, בתחום ההתנגדויות לבניה. למשרד עורכי דין קולודני ידע וניסיון מעשי רב שנים לצד תשתית מקצועית רחבה, הכוללת שיתופי פעולה עם משרדי אדריכלים, שמאים וחברות פיקוח וניהול, ומאפשרת למשרד להעניק ללקוחותיו פתרון כולל במקצועיות וביעילות. לאורך שנים משרת המשרד סוגים שונים של לקוחות: קבוצות רכישה, יזמי נדל"ן ולקוחות פרטיים.

הגשת התנגדות לתוכנית / היתר בניה

התחום, תכנון ובנייה (תו"ב בקיצור), הפך בשנים האחרונות לענף משפט עיקרי הזוכה לא רק לפסיקה ותיקוני חקיקה משמעותיים, אלא גם להתייחסות עניינית ומרכזית בעיתונות ובמדורי הכלכלה בפרט. בסרטון הגשת התנגדות לתוכנית ניתן לקבל מושג ראשוני על מתי וכיצד יש להגיש התנגדות לתכנית בניין עיר. להגשת התנגדות שני שלבים נפרדים: הגשת התנגדות בוועדה המקומית לתכנון ובניה, ברמת הרשות המקומית ולאחר מכן ערר בוועדת הערר המחוזית, במידת הצורך, או במידה והוגש ערר על ידי הצד שכנגד.

אם אתם מחפשים עורך דין התנגדויות לתוכניות בנייה הגעתם למקום הנכון!

המועד בו הציבור הרחב ייתקל בענייני תכנון ובניה תהיה על פי רוב בקבלת מכתב רשום/ תליית מודעה בסמוך לביתכם המודיע על הפקדת תכנית בינוי/ שינויים/ הקלות במקרקעין, או עיון בדפים האחוריים של העיתונות שם מתפרסמות מודעות של ועדות שונות לתכנון ובנייה המודיעות על הפקדת תוכניות כאלו ואחרות באשר למקרקעין המסומנים על פי כתובת וגוש חלקה.

אין להיבהל מהמונחים השונים והמוזרים- "תמ"א, הקלה, קווי בניין, תכנית בניין עיר, תוספת קומות, חריגה, תוספת, סטייה ניכרת, שטחים עיקריים, שטחי שירות, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה" וכיוצא באלה מונחים תכנוניים ומשפטיים ומאזכור תתי הסעיפים ובין היתר: 147, 149, לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה, 1965. יש לנסות ולהבין מבעד למסך הניסוחים מהי מטרת התכנית המוצעת? תוספת קומות במקרקעין? הקלה בקווי בניין? תוספת אחוזי בניין למקרקעין? תוספת גובה?

עו"ד התנגדויות לתכנית בניה
התנגדויות להיתר

איחוד וחלוקה של מגרשים ומונחים דומים ואחרים. במקרים רבים הניסוחים הינם כסות לתכלית אשר נועדה לאפשר ליזם או לשכן לבצע בנייה נרחבת יותר במקרקעין מזו אשר התיר לו המחוקק מלכתחילה. לאחר שנעשה ניסיון "לתרגם" ניסוחים אלו לצורך הבנת מטרת הבקשה באופן ענייני ומובן מתבהרת תמונת המצב בה השכן הגובל/ המושפע מבין כי עלולה לעמוד בפניו תכנית. בקשה להיתר, אשר תשפיע על אורחות חייו או התנהלותו העסקית / נדל"נית באופן משמעותי ועל כן אין בפניו ברירה, אלא להתייחס לתוכנית/ לבקשה המופקדת באופן ענייני ובדרך הנמרצת ביותר.

כמתואר בסרטון, שני נתונים נוספים ורלבנטיים נדרשים לבירור מיידי: מהו המועד להגשת התנגדות והיכן ניתן לעיין/ לצלם את התוכניות נשוא הבקשה. יש לפעול באופן מיידי, על ידי פנייה לוועדה המקומית לתו"ב (הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, יושבת על פי רוב במשרדי ההנדסה ברשות המקומית) לקבלת העתק של התוכניות המופקדות וצילום התשריט והמסמכים הנלווים, יחד עם תמונת מצב של התוכניות אשר חלות כעת במקרקעין.

התנגדות שכנים להיתר בניה

לאחר איסוף מסמכים אלו, מוטב להעבירם לבעל מקצוע דוגמת אדריכל ושמאי לקבלת חוו"ד באשר למשמעות התוכנית המוצעת. לוח הזמנים (60 / 14 יום) מגדיר במקרים רבים את אופן הפעולה: האם יש לכנס השכנים בבהילות, האם ניתן לבחון הנושא בכובד ראש קודם שמעוררים השכנים לפעולה ויוצרים רוב מהומה על לא מאומה? או שיש לפעול תחילה להגשת התנגדות עם עיקרי הטיעונים ולפעול לארכה או להשלמת טיעונים מאוחר יותר. כבר בשלב זה מוטב להיעזר ולפנות ליעוץ משפטי, בכדי לקבל מושג על הסיכויים והדרך להגיש התנגדות והדרך לבסס אותה, אם בכלל.

התנגדות לבינוי מבוקש עשוייה לעבור בשני מסלולים במקביל, או כל אחד בנפרד; המסלול התכנוני או המסלול הקנייני. הבחירה במסלול/ים הרלבנטיים, היא עניין ליעוץ משפטי מקצועי.

משרד נועם קולדני מתמחים במקרקעין וכל הקשור אל תכנון ובניה כמו גם התנגדות לתמ"א 38 וכדומה.

התנגדויות לתכנית בניה | התנגדויות להיתר | הגשת התנגדות להיתר בניה | היתר בניה עורך דין | הגשת התנגדות לתכנית | מכתב התנגדות להיתר בניה | סיבות להתנגדות להיתר בניה | התנגדות להיתר בניה דוגמא למכתב התנגדות טופס התנגדות לבקשה להיתר בניה

עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button